Tidlig ul i uke 6 eller 7

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Vi har egentlig bestilt ultralydtime i uke 10 etter jul,men nå lurer jeg på om keg skal forsøke å få time før jul. I uke 6 eller 7, for å ha mulighet til å se om alt er greit slik at vi kan fortelle det til familien i jula.

Har forstått det sånn at hjertet har startet å slå da,men man ser sikkert svært lite. Noen som har vært på ultralyd så tidlig før eller skal så tidlig?
 
Har vært på tidlig ultralyd en gang.
Fikk høre hjerte og se hjerte samt innvendig ultralyd hvor dem kunne se ca hvor langt jeg var på vei.
Da fikk vi med bilde når vi var ferdig :)
 
Jeg var på ul uke 5+3. Så da embryoet og plommesekken. Skal tilbake nå 6+6 for gynekologen ville se hjertet slo..og det er jeg jo glad hun foreslo.
 
Jeg var på ul i uke 6+2. Kjempespennende å se at det er noe der inne, og ikke minst se hjertet slå :) jeg ville gjort det!
 
Hei var på tul i dagm tror selv jeg er 6 eller 6+4 gyn mente jeg var 5-6 uker fordi hjerte kun slo 70 slag. Å at det begynte å slå raskere lengre ut i sv.skapet. noen som vet hvor mange slag dere hadde uke 5/6?:)
 
Jeg var da jeg var 6+0. Så en "reke" med blinkende prikk. Legen målte embryoet til å være 5mm så det sier seg jo selv at særlig mye ser man ikke men i uke 6 og utover skal man som regel kunne se hjerteslag ;)
 
Back
Topp