Tidlig UL i Trondheim. Anbefalinger?

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Kan dere anbefale en klinikk å gjennomføre tidlig ul i Trondheim? :) I forrige svangerskap var jeg på Ultraportalen for gravide, og var veldig fornøyd med det. Men vil høre deres erfaringer, og om vi skal prøve en annen klinikk. Er rundt akkurat 12 uker rett før jul, og vil så veldig gjerne vite kjønnet så vi kan avsløre det til familien i julen.

Vi var på house of femme, veldig god opplevelse!
Hun gjettet feil kjønn, men jeg var 12 uker, da er det utrolig få som kan se det

Vi var på house of femme, veldig god opplevelse!
Hun gjettet feil kjønn, men jeg var 12 uker, da er det utrolig få som kan se det
Ja, vet det. Men håper virkelig :joyful: Jeg var rundt 11 uker når vi var der i forrige svangerskap, og da var hun ikke i tvil om at det var jente. Så håper det er like tydelig denne gangen :oops:

Hadde du innvendig eller utvendig ul?

Jeg var på Klinikk Spiren, og er veldig fornøyd med hun jeg gikk til der. Tok seg god tid og sjekket alt:happy:

Utvendig først, men valgte så innvendig pga mye ekstra på magen som gjorde at innvendig ble best bilder :happy:

Jeg var på Klinikk Spiren, og er veldig fornøyd med hun jeg gikk til der. Tok seg god tid og sjekket alt:happy:

Signerer. Jeg har vært på Spiren 3 ganger selv, til 3 forskjellige, veldig fornøyd med alle. De var hyggelige og profesjonelle og tok seg god tid til å vise og forklare (minus den ene gangen det hadde gått galt, da var drt jo ikke så mye å se på, men fikk god informasjon og tid til å snakke og stille spørsmål etterpå).

Jeg har også vært på House of Femme en gang da Spiren hadde stengt (sommerferie), og hadde en god opplevelse der også.

Back
Topp