Tidlig ul i Stavanger området, erfaringer?

Sniker

Meretes Ultra var vi flere ganger tidlig i graviditeten. Hun var en av få som klarte roe mannen sine bekymringer den gangen.
 
Jeg har bare gått til meretes ultra og har vært veldig fornøyd der! Flere venner av meg og som har gått dit.
 
Jeg har bare gått til meretes ultra og har vært veldig fornøyd der! Flere venner av meg og som har gått dit.
Skal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?
 
Skal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?
Jeg har kun vært hos henne fra uke 11, så det vet jeg ikke. Men jeg mener jordmødre uansett starter med utvendig og så evt innvendig om det er vanskelig å få noe opp. Skal til ultralyd på sykehuset i uke 10 så håper det stemmer at de starter utvendig først :)
 
Skal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?
Sniker fra september

Hun tok utvendig på meg i uke 8 og fikk gode bilder, så tenker hun nok prøver utvendig først på deg også.

Hun er veldig flink og behagelig, vært hos henne i to svangerskap, i uke 13 og 29 i første, og uke 8 og 28 i andre - sist bare for noen dager siden :happy:
 
Back
Topp