Noen som har steder å anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?Jeg har bare gått til meretes ultra og har vært veldig fornøyd der! Flere venner av meg og som har gått dit.
Jeg har kun vært hos henne fra uke 11, så det vet jeg ikke. Men jeg mener jordmødre uansett starter med utvendig og så evt innvendig om det er vanskelig å få noe opp. Skal til ultralyd på sykehuset i uke 10 så håper det stemmer at de starter utvendig førstSkal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?
Sniker fra septemberSkal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?
Tok undvendig når jeg var rundt 6+Skal til Meretes Ultra i morgen, etter å ha hatt første ultralyd hos Medicus. Håper hun er flink. Pleier hun å ta ultralyd utvendig etter uke 9?