Tidlig ul i morgen...

lykkeliten1990

Betatt av forumet
Som overskriften sier, så har jeg tidlig UL i morgen.. å jeg har ikke ord for hvor spendt jeg er!
Gleder meg til å se lille, sammtidig som jeg er skremmende klar over at jeg kan få dårlige nyheter...
Dette er barn nr 2, så jeg hadde trodd jeg skulle være mer avslappet [emoji13]
Har heldigvis time kl 9, så slipper å vente i morgen [emoji2]
Tips til å roe nervene mottas med STOR takk! [emoji29]

Lykke til! Ingen råd, den siste halvtimen før jeg skulle inn i dag så holdt hjertet på å hamre seg ut av brystkassa :P

Lykke til! Vi hadde tidlig ultralyd forrige uke, og det var så fint å se! Særlig for mannen, for det ble mye mer virkelig for han å kunne SE noe, siden han ikke kjenner noe på kroppen. En sprellende liten krabat fikk vi se, uke 10+1. :-)
Masse lykke til, og ikke tenk hverken det ene eller det andre, gå inn med åpent sinn, og uansett utfall- så er det ikke noe du kunne gjort annerledes. Også får vi krysse fingrene for at alt står bra til :-) Så lenge du ikke har hatt symptomer som skulle tilsi noe annet, så kan du nok bare glede deg til i morgen! :-)

Lykke til! Skjønner SÅ godt at du er spent!

Jeg er også spent, men det er en HEL UKE til det er min tur!
:laughing025

Lykke til!! :) Har ingen tips, jeg var så kvalm den dagen vi skulle dit at jeg angra på hele greia og ville bare hjem :hilarious: Helt til vi kom inn da, da glemte jeg kvalmen en stund :D

Lykke til ♡

Så gøy med TUL! :) jeg var i forrige uke, var veldig nervøs og spent på forhånd, så det var uendelig godt å få se/bekreftet at alt ser bra ut :)

Dette er nå mitt 3. svangerskap og jeg syns også jeg burde være mer avslappet til det hele, grunnen til at jeg ikke var det er nok fordi jeg (bare min mening altså) kanskje meldte meg litt tidlig inn her på BV og dermed leste litt for mange sa, ma og bo historier... Ikke bra for meg som bekymrer meg for alt mulig!

Masse lykke til i morgen! <3 Og oppdater gjerne (om du har lyst) når du er ferdig på TUL :)

Jeg var i dag, og skal på ny om tre uker :) veldig koselig å se den lille! Prøv å tenkt på noe annet om du kan, men vet det er vanskelig! Har ingen gode tips dessverre, men nå er det ikke lenge igjen!

Back
Topp