Tidlig ul i morgen :)

Honningblomsten

Forumet er livet
Skal på tidlig ul i morgen kl 14.
Det står i brevet at: "Dersom du har problemer med lekkasje/hyppig vannlating, vennligst ikke gå på toalettet rett før timen". Hvorfor det? :P Er det lettere å se noe hvis blæra er full?
 
Metkeligto_O Trodde nesten det var motsatt! Du får ha lykke til! :-)
 
Lykke til! Jeg er akkurat like langt på veg som deg :-) Det blir spennende å se hvordan det ser ut!
 
Skal på tidlig ul i morgen kl 14.
Det står i brevet at: "Dersom du har problemer med lekkasje/hyppig vannlating, vennligst ikke gå på toalettet rett før timen". Hvorfor det? :P Er det lettere å se noe hvis blæra er full?
Hvor langt er du på vei? Lurer på om å spør om tidlig ul selv siden vi har vært til utredning, operasjoner og pergo før spiren endelig satt denne måneden. Fortsatt VELDIG tidlig, ikm er på fredag men har hatt masse positive tester og positiv digital test :D Kan nesten ikke fatte det... Så jeg har veldig lyst på tidlig ul for å slappe litt mer av, og sjekke at alt er som det skal... :)
 
Hvor langt er du på vei? Lurer på om å spør om tidlig ul selv siden vi har vært til utredning, operasjoner og pergo før spiren endelig satt denne måneden. Fortsatt VELDIG tidlig, ikm er på fredag men har hatt masse positive tester og positiv digital test :D Kan nesten ikke fatte det... Så jeg har veldig lyst på tidlig ul for å slappe litt mer av, og sjekke at alt er som det skal... :)

Jeg er 6+5 i morgen :) Så er nok ikke mye vi ser, men håper å se et dunkende hjerte :)
Skjønner den. Veldig godt å få en ultralyd så man roer nervene et par hakk :)
 
Jeg er 6+5 i morgen :) Så er nok ikke mye vi ser, men håper å se et dunkende hjerte :)
Skjønner den. Veldig godt å få en ultralyd så man roer nervene et par hakk :)
Jeg skal og på ul til akkurat samme tid. Var på ul uke 5+3 da så de embryoet og plommesekken. Spennende bare å se det er noe der. Gled deg ☺
 
Leste på en side at noen tok tidligsjekken utvendig, og dermed måtte drikke en halv liter 1 time Før sjekk og ikke gå på do på den timen. For da steg vist livmoren opp og ble presset oppover av blæren, slik at fem kunne foreta utvendig sjekk☺. Men om det er innvendig sjekk hørtes det rart ut..
 
Back
Topp