Tidlig UL i morgen

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Da er tiden straks inne for meg og min kjære til å se om det er liv der inne. Jeg har hatt mye utflod med til tider noen blod"tråder" så jeg er veldig redd for at det har/skal gå galt enda en gang :(

På toppen av det hele sitter jeg nå med pupper som ikke er ømme lenger så jeg er litt urolig.

I morgen er jeg 10+2 og vi har time kl. 16.

Vær så snill la det være en skjønn, levende bamsemums til meg også :(

Jeg må bare trøste meg selv med at denne gangen har kroppen virkelig gjort jobben sin. Så om det så skulle være tomt eller dødt der inne så var det nok ikke "min" skyld. En mager trøst i kveld....

Huff :p

Om det er no trøst så er puppene mine mye mindre ømme enn de har vært :) er ca 10 uker.
Lykke til i morgen. Krysser alt for deg ♡

Om det er no trøst så er puppene mine mye mindre ømme enn de har vært :) er ca 10 uker.
Lykke til i morgen. Krysser alt for deg ♡
Tusen hjertelig takk for dagens beste setning! :) :)

Jeg mistet de ømme puppene mine ved ca 6 uker sist og jeg alt kom ut 6+4. Jeg vet at en del av symptomene endres/avtar ved ca 2. trimester, men så har jeg dette i bakhodet likevel. Men nå ble jeg litt mer lettet :D

Masse lykke til i morgen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Lykke til :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Lykke til! Jeg mistet også de ømme brystene for noen dager siden, men så en fin bamsemums i dag :-D så det trenger ikke ha noe å si, symptomene kan variere litt. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til!! mine pupper er også mindre ømme nå, å har ingen andre symptomer enn en voksende mage å sinnsykt sliiiiiten!!

Tusen takk damer :) 30 minutter til vi får "dommen". Gruer meg fælt :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan gikk det? Krysser fingrene for at alt gikk bra! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp