Tidlig UL i morgen

Bambi

Betatt av forumet
Februar 2014 - Skjult forum
og jeg er veldig spent! Gruer meg egentlig en del. Med vår historikk håper jeg virkelig det går vår vei denne gangen. Har mistet 5 ganger, men håper nå det er et bankende og friskt hjerte vi får se. Mannen skal være med og det er betryggende <3 Spørs om morgendagen kommer til å gå sakte :p Har ikke time før på ettermiddagen.. Wish me good luck ;)

Masse lykke til :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Masse lykke til!!!

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Lykke til!!

LYKKE TIL!! Venter spent på oppdatering!

Masse lykke til!:) krysser fingrene for at alt er bra!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Krysser alt jeg har av fingre, armer, bein og sunn fornuft for at dere skal få gode nyheter i morgen :)

Masse lykke til :D
Krysser det som kan krysses og håper alt går fint denne gangen :) :)

Da kan jeg gledelig fortelle at denne gangen fikk vi se en liten spire med et bankende hjerte <3 Helt fantastisk!! :D Får tett oppfølging videre også pga. historikk, så skal inn til ny ul allerede om 15 dager :) Dette ser lovende ut :) Har aldri kommet så langt, så dette er en milepæl for oss. Fikk også med oss 2 fine bilder av nurket :) UL viser også at jeg er 8+0 uker på vei.

Det var godt å høre. Gratulerer! :)

Da kan jeg gledelig fortelle at denne gangen fikk vi se en liten spire med et bankende hjerte <3 Helt fantastisk!! :D Får tett oppfølging videre også pga. historikk, så skal inn til ny ul allerede om 15 dager :) Dette ser lovende ut :) Har aldri kommet så langt, så dette er en milepæl for oss. Fikk også med oss 2 fine bilder av nurket :) UL viser også at jeg er 8+0 uker på vei.

åååå.. Vi må få se bilder da! Så gode nyheter! <3

Back
Topp