Tidlig UL i morgen

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I morgen kl 11 skal jeg endelig på tidlig UL. Må si jeg gru/gleder meg. Håper alt står bra til der inne :) Har hørt hun skal være veldig flink hun som skal gjøre det så det blir spennende.

Er det mange som har fått vite kjønn i uke 13 tidligere og isåfall stemte det? :)

Lykke til! Jeg har aldri vært på ul før oul, så jeg aner ikke, men trodde ikke de sa kjønn så tidlig?

Lykke til :)

Jeg var på tidlig ul uke 14noe, når legen slet med å se hjertet fordi det var for mye tarm som skygget for, var det ikke noe poeng i å spørre om han kunne se kjønn følte jeg :P
Det er ikke sikkert de får sett det skikkelig på Oul engang, jeg tar det hele veldig med ro ;)

Men masse lykke til på ul i morgen, nyt øyeblikket, det er jo over så fort ;)

Tusen takk dere :) Nei, dem ser sikkert ikke kjønn så tidlig.. bare så nysjerrig :P og hvis dem skulle si noe om det så må det vel tas med en klype salt tenker jeg..

lykke lykke til kjære sladrevenn *klem* håper det blir en fiiiin opplevelse <3

masse, masse lykke til :-) noen kan vel se kjønn av og til så tidlig, men tror det er vanskelig å si det 100% så tidlig for da er de vel enda så like der nede.

venter spent på oppdatering :-)

masse, masse lykke til :) noen kan vel se kjønn av og til så tidlig, men tror det er vanskelig å si det 100% så tidlig for da er de vel enda så like der nede.

venter spent på oppdatering :)
Tusen takk :D Nei, men hadde vært gøy.. Visst dem kan se det så tidlig tror jeg at man skal ta det med ei klype salt, men gøy å høre uansett da :)

Oppdatering kommer vettu ;)

ja det er gøy, håper de vil si noe om det :-)

venter spent... :p

Klarte ikke vente på OUL selv, så hadde tidlig ultralyd forrige uke. Var så godt å se den lille der inne, spenne fra, sparke og slå ut. Og det å høre hjertet var helt utrolig!
Lykke, lykke til i dag (nå er du vel ferdig, egentlig, men..)

Forstår forsåvidt ikke hvorfor det er så mye ramaskrik om tidlig ultralyd. Det er jo en pine å vente til uke 19 for OUL (har fått time i uke 19-3.).

Back
Topp