Tidlig UL i morgen :-/

Snokern

Elsker forumet
I morgen kl 10.30 skal jeg til tidlig ul. Gruer meg sykt pga alle blødninger jeg har hatt :(
Største grunnen til at jeg skal dit er for å fastslå termin. Men jeg trooor jeg er 6+1 i morgen. Noen erfaringer mtp å få sett et hjerte som banker? Eller bør jeg kanskje forberede meg på at jeg uansett ikke får sett det i morgen? At det rett og slett også kan være for tidlig?
Er utrolig redd for hvilke beskjed jeg kan motta i morgen. :(

Hmm..er vell akkurat på kanten til å se at hjerte banker:/ så tror jeg ville forberedt meg på at krg kansje ikke fikk sett de :/ og at det er en bonus om du får se de :) masse lykke til:)

Takk! Skal prøve å forberede meg på det :)
Men om det er for tidlig, blir jeg bedt om å komme tilbake senere da? Tenk om de sier at her er det ikke liv og ber meg om å fjerne, så er det bare for tidlig liksom :-o

Uff, alt en skal gruble på. Lover å ikke syte like mye etter ul'en i morgen assa. :) enten forsvinner jeg, eller så skal jeg bare være happy :) promise!

Lykke til:)

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

I morgen kl 10.30 skal jeg til tidlig ul. Gruer meg sykt pga alle blødninger jeg har hatt :(
Største grunnen til at jeg skal dit er for å fastslå termin. Men jeg trooor jeg er 6+1 i morgen. Noen erfaringer mtp å få sett et hjerte som banker? Eller bør jeg kanskje forberede meg på at jeg uansett ikke får sett det i morgen? At det rett og slett også kan være for tidlig?
Er utrolig redd for hvilke beskjed jeg kan motta i morgen. :(

det er nokk helt på kanten ja :) Jeg var rett over 6 uker å fikk se ett hjerte som banker , så er mye mulig du ser d .. MEN du må ikke gå i kjelleren dersom du ikke ser det for det kommer ann på kvalitet på UL apparat også :) Masse lykke til, satser på at du ser ett bankende hjerte :)

tror jeg var 5+6 da de så det på meg første gang ;) så det er håp ;)

Å, det var tidlig :)
Fikk nettopp høre at sambo ikke kan bli med meg :( Så ringte søster, vil ikke være alene tilfelle dårlige nyheter. Måtte fortelle hun at jeg er gravid, skal si hun ble overraska! :)

Og så Googla jeg legen jeg skal til. Er en gammel gammel mann. Ser ut som om han er 75 år. Håper ikke han skjelver på hendene eller trenger lupe :p

Det er veldig varierende når hjertet begynner å slå så jeg hadde forberedt meg på å ikke få se det!
Masse lykke til <3

Det er veldig varierende når hjertet begynner å slå så jeg hadde forberedt meg på å ikke få se det!
Masse lykke til <3

Det er nok veldig lurt! Og om det er det de skal sjekke, og de ikke ser det, så får du garantert ny time om ikke lenge. ;) Men krysser jo fingrene for at du skal få se den pulserende prikken på skjermen da ;)

Om jeg ser hjerte som banker skal jeg bli religiøs! :)
Prøver å forberede meg på å ikke se det, men håper allikevel ;)

Jeg fikk UL da jeg var 6+1 og så ingen hjerte som slo (men hadde ikke forventet det), ville vite om jeg var gravid "på rett plass" :)
"Godt" å høre at du ikke så egentlig.. At det og er normalt. :)
Dro du privat på egenhånd, eller henvist av lege? Fikk du komme tilbake om du var blitt henvist?

Hei hører ikkje til i dette forumet er ny bruker.. Men hadde litt lyst og svare deg.. Jeg var på ultralyd i uke 6 og fikk ikkje se et bankende hjerte.. Men det var fordi jeg ikkje va kommet så langt som jeg trodde..Så da satt de meg opp på ny ultralyd og tok masse blod prøver blandt annet hch. Uka etter var hjerte begynt og slå:)

Jeg har vært på UL nå i dag, og jeg er 6+5 :) Fikk se ett flott hjerte som banket som bare det :) Før han tok UL så sa jeg at jeg var mellom 6 og 7 uker, og lurte på om det gikk ann å se det vis hjerte slo nå, og da sa han at vis alt var normalt så ville vi helt klart se hjerte slå i dag ;) Men dette var på privat klinikk, så vet ikke om utstyret er bedre der, eller?? ;) Å så må jeg bare si at uansett så ber de der ikke fjerne det uansett om hjerte slår eller ikke, før de har tatt minst to hcg blodprøver med 2 dagers mellomrom, og en UL etter det igjen også, så det trenger du ikke uroe deg for :D Masse lykke til :)

Takk for alle svar! :) dere er så gode å ha! :D
Shit, gruer meg så vannvittig! Kjenner nervene godt nå ja. Gruer meg til alt; undersøkelsen, at jeg skal til en gammel mann og til om jeg skulle få et svar jeg ikke vil ha. Men samtidig vil jeg jo vite OM ikke alt skulle være bra :p
Oppdaterer senere jenter ;)

masse lykke til! krysser fingrene for deg:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Back
Topp