Tidlig UL i morgen - trenger gode ord

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er fjerde dagen med lysebrun utflod... Har absolutt ingen smerter, kun vanlig murring samtidig som at jeg føler meg gravid (Ømme pupper, kvalm, trøtt.) Er så utrolig redd for at noe er galt. På den andre siden tenker jeg at er det noe galt så er ikke embryoet friskt og at det er fint å finne ut av det tidlig i svangerskapet. Trenger så veldig noen gode ord her jeg sitter med skikkelig nervøsitet... :sad010

Er fjerde dagen med lysebrun utflod... Har absolutt ingen smerter, kun vanlig murring samtidig som at jeg føler meg gravid (Ømme pupper, kvalm, trøtt.) Er så utrolig redd for at noe er galt. På den andre siden tenker jeg at er det noe galt så er ikke embryoet friskt og at det er fint å finne ut av det tidlig i svangerskapet. Trenger så veldig noen gode ord her jeg sitter med skikkelig nervøsitet... :sad010

Så vidt jeg har skjønt, er lysebrun utflod veldig vanlig og trenger ikke nødvendigvis bety at noe er galt. Tenker det er veldig positivt at du kjenner deg gravid, og at du har de symptomene du beskriver! Krysser fingrene for deg, håper alt er som det skal være og at du får en skikkelig trivelig og fin opplevelse i morgen. Masse lykke til! :)

Jeg småblødde i forrige svangerskap fra uke 6 til 8, og igjen i uke 11. Jeg dro selv på tidlig ultralyd(flere ganger faktisk) og ble så overrasket over at alt var bra. Men guttungen sitter nå her ved siden av meg og er frisk og fin :) Jeg tror så lenge det ikke er friskt blod eller smerter, er det stortsett ikke noe å bekymre seg for. Lykke til imorgen :)

Masse lykke til! Håper virkelig spiren din sitter [emoji4]
Kjenner til bekymringen din da jeg blødde litt mandagen som var og har konstante smerter hele tiden, spesielt når jeg beveger meg. Tok bl.prøver som viste fin hcg på 10000. Men for tidlig for hjerte på TUL så er fortsatt nervøs siden smertene fortsatt er der. Bl.prøve igjen i sted og svarene får jeg ikke før til mandag [emoji20] Men tenker som deg at om embryoet ikke er friskt så vil man jo vite det nå.
Hjalp kanskje ikke med disse ordene men du er ikke alene her ihvertfall. [emoji179]

Masse lykke til<3 Hadde også litt blødning i et av svangerskapene mine og det gikk bra =)

Masse lykke til! Håper virkelig spiren din sitter [emoji4]
Kjenner til bekymringen din da jeg blødde litt mandagen som var og har konstante smerter hele tiden, spesielt når jeg beveger meg. Tok bl.prøver som viste fin hcg på 10000. Men for tidlig for hjerte på TUL så er fortsatt nervøs siden smertene fortsatt er der. Bl.prøve igjen i sted og svarene får jeg ikke før til mandag [emoji20] Men tenker som deg at om embryoet ikke er friskt så vil man jo vite det nå.
Hjalp kanskje ikke med disse ordene men du er ikke alene her ihvertfall. [emoji179]

Ingen god situasjon å være i :sorry: Veldig bra at HCG-nivået ditt var høyt så får vi håpe det har steget bra når du får svar på mandag :Heartred

Hvor langt er du på vei? Jeg er minst 6+2, men kan også være 7 uker for alt jeg vet :salut

Krysser alt jeg har for oss begge og spirene våre! :Heartbigred

Ingen god situasjon å være i :sorry: Veldig bra at HCG-nivået ditt var høyt så får vi håpe det har steget bra når du får svar på mandag [emoji813]red

Hvor langt er du på vei? Jeg er minst 6+2, men kan også være 7 uker for alt jeg vet :salut

Krysser alt jeg har for oss begge og spirene våre! [emoji813]bigred
I dag er jeg 5+4, så ikke så langt på vei. Men trist om man skulle miste uansett [emoji17]
Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte i morgen [emoji173] Har du tatt bl.prøver eller blir det også tatt i morgen?

I dag er jeg 5+4, så ikke så langt på vei. Men trist om man skulle miste uansett [emoji17]
Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte i morgen [emoji173] Har du tatt bl.prøver eller blir det også tatt i morgen?

Håper jeg får sett et bankende hjerte <3 Er veldig trist å miste selv om man er tidlig på vei, men er bedre å miste tidlig enn sent :sorry: Har ikke tatt blodprøver, og tror ikke jeg skal ta det i morgen heller, men usikker :confused1

Skal oppdatere så fort jeg har vært på UL :Heartred

Håper jeg får sett et bankende hjerte <3 Er veldig trist å miste selv om man er tidlig på vei, men er bedre å miste tidlig enn sent :sorry: Har ikke tatt blodprøver, og tror ikke jeg skal ta det i morgen heller, men usikker :confused1

Skal oppdatere så fort jeg har vært på UL [emoji813]red
Spør om dem kan ta blodprøver så får du målt hcg og det beregner jo også sånn ca hvor langt du er på vei [emoji5]
Masse lykke til igjen [emoji4]

Blødde i flere dager fra jeg var 12+1 og han er en nydelig 13 åring i dag :D
Ønsker deg lykke til :) Dette går så bra skal du se :)

Jeg hadde lysebrun utflod i tredje trimester i mitt forrige svangerskap. Viste seg at jeg hadde bakteriell vaginose, fikk behandling og alt gikk fint[emoji4] masse lykke til, det går nok fint[emoji173]️

Back
Topp