Tidlig ul i morgen tidlig ...

linnh85

Glad i forumet
Da skal jeg inn til tidlig ul i morgen tidlig.. Fikk time i dag, siden jeg har hatt smerter i hele dag :( De tror smertene kommer fra muskelknuten jeg har i livmoren, men ønsker å være sikker.. Så nå er det bare å håpe på at det er muskelknuten som plager seg❤️

Håper det er uskyldige smerter og at ultralyden viser at alt er bra :) masse lykke til :D
Har selv tul på tirsdag :)

Det går nok helt fint:) så lenge du ikke har blødninger, har hørt at muskelknuter og cyster er forbundet med veldig store smerter! Lykke til, krysser fingrene for at alt går bra, det gjør det helt sikkert :)

Tusen takk jenter❤️ Håper også at det bare er uskyldig :) Legen spurte om jeg er plaget med mye utflod nå, og det er jeg .. Jeg vet ikke om det kan ha noe å si (?)

Masse lykke til <3 utflod er normalt, vet ikke hvorfor legen spurte om det jeg. Hvor stor er muskelknuten forresten? Har selv muskelknute, men den er relativt liten så har ingen plager.

Da skal jeg inn til tidlig ul i morgen tidlig.. Fikk time i dag, siden jeg har hatt smerter i hele dag :( De tror smertene kommer fra muskelknuten jeg har i livmoren, men ønsker å være sikker.. Så nå er det bare å håpe på at det er muskelknuten som plager seg❤️
Lykke til :Heartpink

Masse lykke til <3 utflod er normalt, vet ikke hvorfor legen spurte om det jeg. Hvor stor er muskelknuten forresten? Har selv muskelknute, men den er relativt liten så har ingen plager.
Ja, mene å huske at jeg hadde utflod me sønnen min også :) Den er ikke så stor, men de sa den kunne vokse sammen me graviditeten :/

Tusen takk jenter ☺️❤️

Oppdatering -
9+1, utvendig ul og et hjerte som slo ❤️☺️ Smertene trodde legen kommer fra tarmene :)

Back
Topp