Tidlig UL i Drammen?

anbeli

Flørter med forumet
Hei! Er det noen her som har vært på UL i Drammen før, og som har et sted å anbefale (evt advare mot?). Har lyst på tidlig UL..

Jeg går til Knut Magne Uv og synes han et fantastisk flink. Men han har veldig lang venteliste for nye pasienter. Ellers er Gynekologklinikken bra, men har ikke vært der som gravid.. De fleste gyn i Drammen har stengt i juli, men Gyn.klinikken er åpent. Tror de er veldig fullbooket. Da jeg ringte fikk jeg ikke time før i beg av august, så jeg dro til Aleris i Oslo istedet. Det et veldig dyrt, da, 1300 kr for 15min med UL og en rask prat..

PetronellaMor skrev:
Jeg går til Knut Magne Uv og synes han et fantastisk flink. Men han har veldig lang venteliste for nye pasienter. Ellers er Gynekologklinikken bra, men har ikke vært der som gravid.. De fleste gyn i Drammen har stengt i juli, men Gyn.klinikken er åpent. Tror de er veldig fullbooket. Da jeg ringte fikk jeg ikke time før i beg av august, så jeg dro til Aleris i Oslo istedet. Det et veldig dyrt, da, 1300 kr for 15min med UL og en rask prat..

Uv har jeg gått til før, hvor holder han til nå?

det er vel også ul muligheter i sandvika?

mammaen til Leon skrev:

PetronellaMor skrev:

Uv har jeg gått til før, hvor holder han til nå?

det er vel også ul muligheter i sandvika?

Helt sikkert muligheter i Sandvika, jeg søkte litt på nett og ringte noen steder, men alle hadde sommerstengt. Er ganske ofte i Oslo så var ikke noe big deal for meg å dra dit. Finnes sikkert flere steder som er nærmere som jeg ikke har prøvd.. Uv er i 4 etg i samme bygget som Elixia, der Trimmen var før. Regner med du vet hvor det er? Har du vært hos han før er det sikkert lettere å få rask time. Han er tilbake fra ferie 30/7, tror kontordamene skulle på ferie også, men du kan jo prøve. Lykke til! :) Gøy å vite det et flere av oss Drammensjentene her inne!

Helt sikkert muligheter i Sandvika, jeg søkte litt på nett og ringte noen steder, men alle hadde sommerstengt. Er ganske ofte i Oslo så var ikke noe big deal for meg å dra dit. Finnes sikkert flere steder som er nærmere som jeg ikke har prøvd.. Uv er i 4 etg i samme bygget som Elixia, der Trimmen var før. Regner med du vet hvor det er? Har du vært hos han før er det sikkert lettere å få rask time. Han er tilbake fra ferie 30/7, tror kontordamene skulle på ferie også, men du kan jo prøve. Lykke til! :) Gøy å vite det et flere av oss Drammensjentene her inne!

Ja, er jo det som er "problemet" nå på sommeren at de fleste klinikkene enten er stengt eller har lange ventetider..

veit du om Uv har ul apparat i sin klinikk?
jeg gikk hos han når han jobbet på sykehuset men forstår det som at han er selvstendig nå?

:)

mammaen til Leon skrev:

Ja, er jo det som er "problemet" nå på sommeren at de fleste klinikkene enten er stengt eller har lange ventetider..

veit du om Uv har ul apparat i sin klinikk?
jeg gikk hos han når han jobbet på sykehuset men forstår det som at han er selvstendig nå?

:)

Ja, han jobber ikke på sykehuset lenger, men har tatt over en annen praksis etter en gyn som pensjonerte seg, så han er selvstendig. Men fortsatt tilknyttet det offentlige, mtp henvisning, frikort, osv. Han har ul apparat, ja. Jeg har vært på ul et annet sted også, på privat klinikk, men jeg synes Uv sitt var bedre og viste alt mer tydelig.

Hvis det er meg du spør, så har jeg som sagt vært på Aleris i Oslo fordi jeg ikke fant noe annet nærmere. Men siden du ville sjekke i Sandvika er det sikkert muligheter der, uten at jeg skal sjekke det noe mer. De fleste stedene som har hatt stengt i ferien begynner vel å åpne igjen snart..

Back
Topp