Tidlig ul i dag!

Guttemammax2

Glad i forumet
Var på tidlig utvendig ul hos fastlegen for 6 dager siden, og vi så da bare en fostersekk. Da var eg 7+2. Er i dag 8+1 og jeg så tydelig ett foster i fostersekken, og tydelige hjerteslag <3

Så kjekt ♡ hvordan så fosteret ut? Skal på tidlig ultralyd i uke 8 og hvet ikke helt hva jeg kan forvente å se ?

Så fint! Gratulerer:)
Så dere ikke hjerteslag 7+2?? Hjertet skal vell vær mulig å finne da? Jeg skal når jeg er 6+6 fikk beskjed om at de skulle finne hjerteslag da

Så dere ikke hjerteslag 7+2?? Hjertet skal vell vær mulig å finne da? Jeg skal når jeg er 6+6 fikk beskjed om at de skulle finne hjerteslag da

Vil nok gjette det var fordi de tok utvendig ul. :)

Fastlegen har ikke like bra utstyr som kk eller privat klinikker. Så er ikke samme mulighet til å zoome inn på fosteret. Ved innvendig sist svangerskap og da så eg hjerteslag i 5. Uke :)

Så kjekt ♡ hvordan så fosteret ut? Skal på tidlig ultralyd i uke 8 og hvet ikke helt hva jeg kan forvente å se ?

Skal du ta innvendig eller utvendig?
Det var egentlig bare såpass at vi kunne se at det var noe i fostersekken, og vi kunne se blått (blodgjennom strømninger) omtrent midt på. Eg så vel mer med innvendig i uke 5 forrige svangerskap enn hva eg så med fastlegen sitt utstyr.

Gutten min på 4 var kjempesur når vi gikk der ifra for han klarte ikke å se babyen...

Jeg skal ta utvendig ul. Det viktige er jo å se at alt står bra til og at det utvikler seg som det skal så tidlig :)

Back
Topp