Tidlig ul i dag

Huldra88

Elsker forumet
I dag var endelig dagen kommet!! På ultralyden så vi én sprell levende, frisk og helt perfekt baby! Vi er så heldige å få en liten prins igjen (90% sikkerhet sa gynekologen). Stemte absolutt ikke med magefølelsen, natrontesten eller det kinesiske fødselskarte :p Men det føles helt perfekt, og vi er overlykkelige begge to. Føler meg kjempe heldig!

Gratulerer :)

Gratulerer med en gutt i magen.

Gratulera hvor langt er du på vei? Skal på tul selv på fredag(tredje i dette svangerskap, har tett oppfølging) eg er så spent om de kan se kjønn, er då 13 uker akkurat :)

Gratulerer med gutten! :)

Gratulera hvor langt er du på vei? Skal på tul selv på fredag(tredje i dette svangerskap, har tett oppfølging) eg er så spent om de kan se kjønn, er då 13 uker akkurat :)

Er 12+3 i dag :)

Lykke til på ultralyden!! Godt mulig de kan se kjønn når du er 13 uker på vei da. Gyn sa som sagt 90%, men jeg tenker at det er lite sannsynlig at de resterende 10% var hovene kjønnslepper :p

Du må gi en oppdatering på hvordan det gikk på fredag :D kjempe spennende!

Er 12+3 i dag :)

Lykke til på ultralyden!! Godt mulig de kan se kjønn når du er 13 uker på vei da. Gyn sa som sagt 90%, men jeg tenker at det er lite sannsynlig at de resterende 10% var hovene kjønnslepper :p

Du må gi en oppdatering på hvordan det gikk på fredag :D kjempe spennende!
12+6 idag, alt sto bra til ned den lille :) Kjønn var DESverre ikke mulig. Han sa at uansett om han såg var det kun 60% sikkert. Så han ville ikke si :( men herlighet alt sto bra til!

Back
Topp