Tidlig UL i dag..

malice

Forelsket i forumet
Hm, var på tidlig UL i dag og hun kunne ikke se noe annet enn en tom fostersekk.. :( Skal egentlig være 6+3 på vei i dag. Skal tilbake neste uke for å se om noe har endret seg, 7 laaange dager! Kanskje det er for tidlig å se noe? Huff, er så bekymret.

Noen andre som har vært på tidlig UL enda og bare sett en tom fostersekk?

Huff så kjedelig :( du har ikke lengre sykluser enn 28 dager? Det har jeg så jeg må regne ut ut hvor langt jeg er på vei fra eggeløsningsdagen :) kan kanskje være derfor? Jeg har syklus på 34-35 dager å de regner terminen alltid feil :) ble satt tilbake 3 uker med første ungen :p

Å, for en nervepirrende uke det blir for deg! Håper dere får se en nydelig liten spire neste gang <3

Hm, var på tidlig UL i dag og hun kunne ikke se noe annet enn en tom fostersekk.. :( Skal egentlig være 6+3 på vei i dag. Skal tilbake neste uke for å se om noe har endret seg, 7 laaange dager! Kanskje det er for tidlig å se noe? Huff, er så bekymret.

Kanskje du er litt kortere på vei. Det var jeg. Krysser fingrene for at alt er bra :) Jeg måtte vente to uker på ny ul, men nå er jeg ikke mange dagene unna.

Huff så kjedelig :( du har ikke lengre sykluser enn 28 dager? Det har jeg så jeg må regne ut ut hvor langt jeg er på vei fra eggeløsningsdagen :) kan kanskje være derfor? Jeg har syklus på 34-35 dager å de regner terminen alltid feil :) ble satt tilbake 3 uker med første ungen :p

Ja veldig kjedelig :( Jo har en syklus på 33-34 dager. Så hm, er jeg 5 uker på vei da kanskje? Håper det er derfor! Kommer til å bli noen lange vente dager :p

Ja da kan det fort være det :) legene glemmer helt av å spørre om det. Så jeg spurte enn gang om det hadde noe å si utifra termin regning å da sa hun ja selvsagt :) at jeg da skulle regne meg ca 14 tilbake fra da jeg tror jeg skulle få mens å ta det som eggeløsningsdagen :) kunne bli satt 1-4 tilbake siden det tar litt tid at egge fester seg men da kom jeg til å få mye sikrere termindato før ul :) håper det er det samme som har skjedd deg :) kan fort se sånn ut :) krysser fingra for det :D

Vil tro det er en liten reke der om en uke ;)
Skjedde det samme med snuppa, og jeg ble ikke satt tilbake under på oul osv :)

Samme skjedde meg, tom fostersekk da jeg trodde jeg var 6+2, men så en liten bønne med bankende hjerte 7 dager senere :)

Jeg var på UL når jeg skulle være 6 uker, fant da kun en fostersekk. Dette er en uke siden nå:o fikk ikke ny time før neste uke og da har jeg ventet i to uker, så ja, vet hvor sakte tiden går i vartfall;)

Hos meg så de kun egget eller tilsvarene :) han trodde da jeg var ca 5+ på vei å skal tilbake nå på mandag :) er da 14 dager siden så blir spennende å se hva som har skjedd siden :) har masse symptomer så håper det skal gå fint :)

Takk for alle svar! :) Går ikke å uroer meg like mye som jeg gjorde på fredag, heldigvis! Har fått en magefølelse om at alt kommer til å gå bra. Hadde en drøm i natt om at jeg fikk se ett bankende hjerte nå på neste UL.
Får håpe drømmen blir til virkelighet! ;)

Lykke til<3 håper du får se en liten en!!

Akkuratt samme her nå på mandag.. Skal tilbake neste uke,på mandag.. Føles som en evighet :o

Back
Topp