Tidlig ul i dag :)

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Var på ul i dag, så foster sekk å vann, samt plomme eller hva nå han kalte det :) men dessverre mitt kortere på vei enn antatt slik at vi ikke så hjerte lyd :) men han var kjempe positiv, å fått time til å høre hjerte og finne termin om 14 dager :) andre som har vært med på det? Fikk positiv test for 14 dager siden :) hvor tidlig kan man teste positivt med cl digital? Fikk også 3+ på fredag så må være 5 uker iallefall vil jeg tro ;) spennende å se :) noen som har noe erfaring???

Last edited:
Samme med meg, var 6+3 på utvendig ultralyd. Vi så en liten prikk inni livmora, men hørte ikke noe hjertebank. Legen så om en ukes tid vil vi høre hjerte slå og mer sikkert ved innvendig ultralyd. Men så lenge alt er bra foreløpig venter jeg fire uker til før jeg drar dit igjen:)

Samme med meg, var 6+3 på utvendig ultralyd. Vi så en liten prikk inni livmora, men hørte ikke noe hjertebank. Legen så om en ukes tid vil vi høre hjerte slå og mer sikkert ved innvendig ultralyd. Men så lenge alt er bra foreløpig venter jeg fire uker til før jeg drar dit igjen:)

Ja så bra, ja så den hvite egge :) så han var i helt ekstase å informerte iallfall 3 ganger at det var 100% bekreftet svanger skap :) skal tilbake om 14 dager jeg fordi fostre dør, men kroppen bruker alt for lang tid til å skjønne det :( :p

Ja så bra, ja så den hvite egge :) så han var i helt ekstase å informerte iallfall 3 ganger at det var 100% bekreftet svanger skap :) skal tilbake om 14 dager jeg fordi fostre dør, men kroppen bruker alt for lang tid til å skjønne det :( :p
Hva? Det er jo kjempe trist. Kunne han se det nå så tidlig?

Sender deg en klem

Hva? Det er jo kjempe trist. Kunne han se det nå så tidlig?

Sender deg en klem

Han så kun at kroppen jobbe med å få fram ett foster og han mente at jeg kunne se hjerte neste gang :( så vis det ikke banker så er det at jeg har "mistet" uten å miste liksom :( gruer meg enormt :( men håper virkelig det kan gå bra :) å at jeg ser hjerte :) det er veldig vond å få vite at foster aldri hadde levd når men er i 10+3 :( men sånn kan skje, glad jeg tok tidlig ul den gangen. Å at jeg får oppfølging nå :)

Back
Topp