Tidlig UL i dag

babyT

Forumet er livet
og den viste to små spirer med flotte bankende hjerter.

Vi satte inn to egg, så vi visste jo det kunne bli tvillinger. Mannen spurte også noen ganger om det var mulig at det ene egget delte seg slik at det ble eneggede tvillinger, og om det da i teorien kunne bli trillinger. Jeg sa at det er jo mulig, men sjelden. Vel... det er det som har skjedd her. Det var nemlig tre fostersekker, men den ene var tom. I den andre lå to små som gynekologen sa han var 99% sikker på var eneggede tvillinger.

Gratulerer så mye:-)

Gratulerer så mye. Hvilken uke er du i? Ikke for å skremme, men da jeg tok UL i uke 5+ noen dager ved første svangerskap var det en tom fostersekk og en med et bankende hjerte. I uke 8 var det to fine foster der den ene nok bare lå litt bak i utviklingen... Ble tvillinger til slutt det ;)

Gratulerer så mye. Hvilken uke er du i? Ikke for å skremme, men da jeg tok UL i uke 5+ noen dager ved første svangerskap var det en tom fostersekk og en med et bankende hjerte. I uke 8 var det to fine foster der den ene nok bare lå litt bak i utviklingen... Ble tvillinger til slutt det ;)
6+6 i dag. Gynekologen var ganske sikker på at det ikke var noe i det tomme hulrommet, men skal tilbake i uke 12, så får vi se da.

Gratulerer kjempe masse med to bankende hjerter!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aww så heldig du er <3 fikk helt frysninger jeg nå, då utrolig koselig!!! <3 Gratulerer så mye!! Klem

Så artig og koselig å høre!! masse lykke til videre :-)

Gratulerer så mye!! Det var gode nyheter :-)

Gratulerer så masse! Så utrolig gøy med tvillinger:) Det er helt fantastisk!

Gratulerer så masse! Så utrolig gøy med tvillinger:) Det er helt fantastisk!

Woow så arti, Gratulerer så utrolig masse <3 <3

Back
Topp