Tidlig ul i dag :)

overasket

Forumet er livet
VIP
I dag er det min tur til tidlig ul, de ringte i går om at de hadde fått en ledig time i dag kl 13.45 og bra var det for ellers hadde de ikke noe før etter påske og da hadde det jo ikke akkurat blitt en tidlig ul, (skal til min faste gynekolog ikke på sykehuset).

Hadde egentlig håpet på at jeg skulle vært litt lenger på vei før ul'en, en av grunnene til at jeg ønsket tidlig ul var for å vite at alt så bra ut før størstemann får vite at det kommer en baby til og har ikke tenkt å fortelle han det riktig enda, men blir uansett fint å få sett om alt er som det skal nå.

Blir spennende å høre hvor langt hun mener jeg er på vei, selv sier jeg 8+4 så får vi se om det stemmer :)

Så spennende ❤
Lykke til og kos deg :) heldig du er som får hilse på den lille spira allerede nå ;)
Jeg spurte legen om å få en UL pga en SA sist.. (Er noe med det tror jeg..å kunne få se om det ser OK ut..)
Men det fikk jeg ikke.. :(

Så spennende :) hvor langt er du på vei?

Nysgjerrig nå..
Hvordan gikk det?

Da er jeg hjemme og barna har fått mat i kroppen :)
Ul'en gikk fint og gynekologen kom frem til at jeg var 8+4 hun også :)
Hærlig å ha sett et lite bankende hjerte <3

Så spennende ❤
Lykke til og kos deg :) heldig du er som får hilse på den lille spira allerede nå ;)
Jeg spurte legen om å få en UL pga en SA sist.. (Er noe med det tror jeg..å kunne få se om det ser OK ut..)
Men det fikk jeg ikke.. :(

Rart at noen er så veldig forsiktige med å gi UL, min var forresten også pga en SA tidligere i høst, i tillegg til at jeg ville se at alt var i orden før jeg forteller det til eldstemann, men han må vente litt lenger ;)

Back
Topp