tidlig ul i dag;)

sommerhåp

Flørter med forumet
hei hei.
Er da kommet hjem fra en opplevelse jeg ikke tror er mulig å glemme.
Har vært på tidlig ul for å se hvor langt jeg egentlig var kommet + div sjekk siden jeg har mistet før. og det første gyn. sier er ja her var det mye liv og jeg ser at det er 2 "lommer" og ting begynner å bli klarere for meg hva som skjer....

VI VENTER TVILLINGER!!!

Begge hjertene slo som bare det, ca 143 slag i min og bønnene (som de begge lignet på) var 10 og 11 mm.
Termin er satt til 14 mai

jeg vet ikkje akuratt nå om jeg ska grine eller le;)

Å så herlig!!! Jeg skulle bli så glad hvis jeg ventet tvillinger, håper du er det og!
Nå må spirene bare holde seg fast! Men det går sikert bra.
Gratulerer!

Så spennende! Kjempebra at alt sto bra til. Det blir kjempekos med tvillinger

ÅÅÅå, så kjempe skøy :D tenkte sist i går om ingen av oss skulle ha tvillinger. dobbel lykke og dobbel gratulerer! har ei venninna med tvillinger, tungt meg så kjempe skøy

Åååå, så gøy!!!

Gratulerer så kjempemasse! :-))))

oi :D gratulerer så masse! så gøy! det var vel litt av en overaskelse :D

Så sprøtt det må være!!! Gratulerer så mye!!!! Dobbel glede!!!
Skjønner at du ikke vet om du skal le eller gråte, men velg å le!!!!! Dette er jo fantastisk!! Du bærer på to små vidunder som skal ha sååå mye glede av hverandre i livet!!!

Så fantastisk, og ikke minst så heldig du er! Blir nok mye jobb ja, men tenk alle gledene som følger også :) Gratulerer sååå mye!

Oioi, det blir jo spennende :D Gratulerer med to skatter <3

Kjenner jeg nesten får litt gåsehud! Så spennende :-D
Gratulerer med to 'nurk' i magen! Det er jo ekstra spennende. Jeg tenker å se om det er mulig å snike til seg tidlig ul for å sjekke det ut selv, da min mormor fikk 2 sett med tvillinger... Desverre døde 3 av de ved fødsel (vi snakker lengelenge siden og 'storebrødre' til min mor) så vi vet ikke om det var toegget (arvelig) eller enegget... Min farmor har også fått et sett med tvillinger, men den veien er det ikke arvelig. Og har en kusine som er klar til å 'klekke' tvillinger når som helst nå, men der tror jeg ikke det er noe arvelig, så blir spennende å se om de er enegget eller ei. Men er en del i slekta... Så det er ekstra spennende. Satser på en, men er det to, så tar i imot det også :-D
Men nok en gang: Gratulerer!!

Så utrolig moro! Gratulerer så mye. :)

Så koselig! Gratulerer så mye! :-)
Skjønner veldig godt følelsen din, men det tror jeg kommer til å gå kjempebra, du har jo også et barn fra før og har den erfaringen å ta med deg. Det blir sikkert kjempekos! :-)

oi oi oi, så spennende!!! Gratulerer så veldig mye og MASSE lykke til fremover. Tror jeg forstår følelsen din! Vi har en del tvillinger i familien og jeg tror jeg først hadde blitt litt sjokkskadet og så forhåpentligvis glad ;)

Gratulerer det må være så gøy å få den positive overraskelsen. 

Gratulerer med tvillinger, så spennende;) Mange klemmer

tusen takk for alle lykke ønskninger og flotte ord. Dere er gode.

Sjokket begynner å legge seg litt (tror jeg) og ja jeg gleder meg utrolig mye,
håper nå at de begge to holder seg fast der inne og at de begge er friske og raske.

Jeg fikk foresten ikke spurt om jeg kunne gå til jordmor utenfor min kommune (en annen tråd jeg startet), da jeg nå skal gå til kontroll hos spesialist og jordmor samme sted og ikke som vanlig lege/jordmor, så da ordnet det seg også;)

Håper jo da vi år et tvillingpar til her inne, alltid kjekt å være fler;)

takk igjen.

Bettamor har 2, venter nr 3 skrev:
Åååå, så gøy!!!

Gratulerer så kjempemasse! :-))))

Gratulerer så mye med tvillinger. Det blir koselig!

Hormonene som jeg er sitter jeg nå og sipper av glede på dine vegne. Så heldig du er, dobbel glede og dobbel lykke. Gratulerer så mye.

Åh, så fantastisk med to da :) Gratulerer så masse!

Hadde du noen som helst tanker om at det kunne være to før de sa det på den tidlige ultralyden?

Back
Topp