Tidlig UL i dag (5+6)

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Kunne se fostersekken med et liten klump inni :) Men ikke noe hjerteslag enda.. Men det er visst ganske vanlig at man ikke ser hjerteslag ved 5+6, eller?

Krysser fingrene, skal tilbake etter påske og sjekke igjen da :D

Blir to lange uker!
 
Helt vanlig ja :)
Har vært 5+5 forrige svangerskap, og kunne ikke se hjerteslag da.
Skal på mandag, er da 6+1 og hun forberedte meg på at det var ikke sikkert vi så noe hjerteslag.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg var i går og da kunne vi ikke se noe hjerteslag, skal tilbake på fredag men hun regna med at vi ikke så no hjerteslag før ul etter påske... Tror jeg er 5+ noen dager, aner ikke hvor langt egentlig...


Sitter på mobilen
 
Noen andre som ikke har kunnet de hjerteslag ved ca. 6 uker?

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Jeg skal fredag og er da 6+2..I følge andre som har vært på d da og legen så skal dem kunne se d da så jeg er rimelig spent

Hmm, skjønner ikke hvorfor de ikke kunne se det på 5+6 i dag da :( er jo bare tre dager før. Håper det kommer i gang

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Hmm, skjønner ikke hvorfor de ikke kunne se det på 5+6 i dag da :( er jo bare tre dager før. Håper det kommer i gang

sendt fra mobilen via BV-appen

Mener å huske at jeg har lest at hjertet ikke slår regelmessig helt i starten? Så er vel derfor noen ser det tidlig og andre må vente lengre kanskje :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mener å huske at jeg har lest at hjertet ikke slår regelmessig helt i starten? Så er vel derfor noen ser det tidlig og andre må vente lengre kanskje :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Signerer denne. Jeg så hjertet slå da jeg var 5+5 med første :) så jeg tror nok at det med uregelmessighet er greia her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp