Tidlig UL i dag. <3 *med bilde*

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
I dag var jeg for første gang på tidlig UL :) Der fikk jeg se et lite nurk på 6 cm og hjerteslag på 167 :) Det var en aktiv liten krabat inni der, Men vi fikk mangen fine bilder både i 2D og 3D. En stor lettelse og nå skal graviditeten nytes :)

Så moro!! Håper virkelig jeg får se det samme på mandag!! :-)

Så fantastisk :-) Gratulerer :-) Var på ultralyd selv i går og et helt forelsket!

Sommerfugle1 skrev:
Så fantastisk :-) Gratulerer :-) Var på ultralyd selv i går og et helt forelsket!

Takk :) Ja, det går ikke ann å ikke bli forrelsket etter å ha sett noe så nydeligt :D heilt merkelig at det lever noe så lite og perfekt inni der og som bare er 6 cm enda :)

Så herliiig :D Gratulerer..! Da er det bare og slappe av og nyyyte dagene fremover..

Så nydelig, ser jo faktisk ut som en liten baby :) helt utrolig :)

Å så herlig då! Og så kjekt at du vil dele bilde med oss andre! Ser faktisk ut som en liten mini-baby, utrulig utvikling på dei små etter så få veker :-D Gler meg stort til eg skal på ultralyd, håpar at alt er bra slik at vi også kan slappe av og nyte svangerskapet. Blir liksom litt lettare å senke skuldrane når man har fått sett at alt ser bra ut :-)

Seeki skrev:
Å så herlig då! Og så kjekt at du vil dele bilde med oss andre! Ser faktisk ut som en liten mini-baby, utrulig utvikling på dei små etter så få veker :-D Gler meg stort til eg skal på ultralyd, håpar at alt er bra slik at vi også kan slappe av og nyte svangerskapet. Blir liksom litt lettare å senke skuldrane når man har fått sett at alt ser bra ut :-)

Ja, det e fantastiskt å se på :) Vi låg der å fikk se på skjermen i 20 min, men det føltes ikke ut som at det var så lenge. Tiden gikk så fort. Når skal du på ultralyd?

Kjempefint bilde !
Så kos å få se den lille, jeg skal på ul på onsdag, for å få svar på duotesten, grugleder meg.

Krinkelkroken skrev:
Kjempefint bilde !
Så kos å få se den lille, jeg skal på ul på onsdag, for å få svar på duotesten, grugleder meg.

Blei veldig fornøyd med bildene eg fikk :) Det er bare å glede seg. :) Fantastisk kjekt :)

Smørblomst1 skrev:

Seeki skrev:

Ja, det e fantastiskt å se på :) Vi låg der å fikk se på skjermen i 20 min, men det føltes ikke ut som at det var så lenge. Tiden gikk så fort. Når skal du på ultralyd?

Vi skal på ultralyd den 12 november, då er vi 13+2. Så det nærmar seg med museskritt ;-)

Seeki skrev:

Smørblomst1 skrev:

Seeki skrev:

Vi skal på ultralyd den 12 november, då er vi 13+2. Så det nærmar seg med museskritt ;-)

Da nærmer det seg ja :) er bare å glede seg masse :)

Back
Topp