I dag var jeg for første gang på tidlig UL :) Der fikk jeg se et lite nurk på 6 cm og hjerteslag på 167 :) Det var en aktiv liten krabat inni der, Men vi fikk mangen fine bilder både i 2D og 3D. En stor lettelse og nå skal graviditeten nytes :)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så fantastisk :-) Gratulerer :-) Var på ultralyd selv i går og et helt forelsket!Sommerfugle1 skrev:
Å så herlig då! Og så kjekt at du vil dele bilde med oss andre! Ser faktisk ut som en liten mini-baby, utrulig utvikling på dei små etter så få veker :-D Gler meg stort til eg skal på ultralyd, håpar at alt er bra slik at vi også kan slappe av og nyte svangerskapet. Blir liksom litt lettare å senke skuldrane når man har fått sett at alt ser bra ut :-)Seeki skrev:
Kjempefint bilde !Krinkelkroken skrev:
Så kos å få se den lille, jeg skal på ul på onsdag, for å få svar på duotesten, grugleder meg.
Smørblomst1 skrev:
Å så herlig då! Og så kjekt at du vil dele bilde med oss andre! Ser faktisk ut som en liten mini-baby, utrulig utvikling på dei små etter så få veker :-D Gler meg stort til eg skal på ultralyd, håpar at alt er bra slik at vi også kan slappe av og nyte svangerskapet. Blir liksom litt lettare å senke skuldrane når man har fått sett at alt ser bra ut :-)Seeki skrev:
Ja, det e fantastiskt å se på :) Vi låg der å fikk se på skjermen i 20 min, men det føltes ikke ut som at det var så lenge. Tiden gikk så fort. Når skal du på ultralyd?
Seeki skrev:
Smørblomst1 skrev:
Ja, det e fantastiskt å se på :) Vi låg der å fikk se på skjermen i 20 min, men det føltes ikke ut som at det var så lenge. Tiden gikk så fort. Når skal du på ultralyd?
Vi skal på ultralyd den 12 november, då er vi 13+2. Så det nærmar seg med museskritt ;-)