Tidlig ul i bergensområdet?

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Noen som vet om noen bra steder å bestille tidlig ultralyd i bergensområdet? :)

Jeg kan absolutt anbefale Ultralydklinikken! :) Den ligger på Minde i Bergen og det er en kjempesøt dame som holder til der. Har vært der 2 ganger. I uke 6 og i uke 12. :)

www.ultralydklinikken.no

Åå :)
Ja, kanskje jeg skal prøve der! Takk for tips:)

Jeg gjorde det på alfahelse på bryggen. Kostet 700,-, billigste jeg fant i Bergen. Legen var helt ok, tok seg ikke tid til å forklare noe særlig, men jeg ville bare se et bankende hjerte og det fikk jeg ;-)

Lille spire 06.06.14 <3

Ultralydklinikken hun damen er kjempe hyggelig og vennlig , verdt 1300 kr =) Der jeg gikk med min første, prøvde .majorstuaklinikken denne gangen med nr andre siden det var billigere og var ikke lenger enn 12 uker og 4 dager på vei, men han mannen var skikkelig har hendt.. Han ble irritert for babyen ikke snudde seg.. Så aldri mer der , så skal igjen på ultralydklinikken når jeg er lenger på vei :)

Vi tok for Kr 1300 på volvat. Ganske fornøyd med gynekologen der, men hun er kanskje litt vel lite personlig...

Gå for ultralydklinikken. Pga mine hundre IVF-forsøk (overdriver bittelitt kanskje), så har jeg tatt UL mange ulike steder. Den søte damen på ultralydklinikken er uten tvil den beste!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt fra april!
Vil absolutt anbefale deg Volvat! Wollen, heter hun eg gikk til der! Har vert der mange ganger, helt ufattelig så flink hun er!! :) Veldig rolig, forklarer deg alt du vil vite, tar seg god tid!! Absolutt verdt pengene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for svar folkens. Ser ut som det blir volvat eller ultralydklinikken da! :)

Back
Topp