Tidlig UL - hvorfor?

Jeg syns det var greit å få det bekreftet. 3 uker forskjell på legens regning og UL. Jeg prøvde å si til legen at det ikke stemte og jeg visste jo selv når jeg var aktiv. Det er dyrt men verdt det!
Oj.. Ja da spriker det ganske mye! Hadde syklus på 56! dager liksom... Så ble ikke helt klok selv. Spørs om det blir bestilt time i morgen da :O

Var i uke 6 for å få bekreftet tid. Var gjennom IVF en måned før det skjedde naturlig spontant, så ble usikker. Konkludert med at det ikke var IVF-embryo. Skal igjen til betalings-UL i uke 12. Kjente jeg ble rolig etter forrige UL, og tipper jeg vil føle det også hvis jeg får se det lille menneske og vite at det har det bra :)

Var i uke 8 pga smerter. Der fant de et hematom og ville ha meg inn til ny time. Var på ul i går, uke 11+3 og fikk se en aktiv liten krabat <3
e2e4b68e053fb2682d295051b6a2fc58

Å så koselig :Heartpink Gratulerer med en vakker liten spire :-)
Jeg har bestilt meg UL i uke 12 (er i uke 8 nå) Gleder meg!! :smiley-bounce016

Var i uke 8 pga smerter. Der fant de et hematom og ville ha meg inn til ny time. Var på ul i går, uke 11+3 og fikk se en aktiv liten krabat <3
e2e4b68e053fb2682d295051b6a2fc58

Å så koselig :Heartpink Gratulerer med en vakker liten spire :-)
Jeg har bestilt meg UL i uke 12 (er i uke 8 nå) Gleder meg!! :smiley-bounce016
Tusen takk <3 Det er veldig koselig å se mini, så du må glede deg masse! 4 uker går kjempefort og plutselig er det din tur :)

Back
Topp