Dere som har planer om tidlig UL eller som har tatt det: hvorfor gjør dere det, og var det verdt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, måtte leJeg er av typen som aldri har skjønt hvorfor man skal ta tidlig ul. Synes folk har vært litt hysteriske og tenkt at naturen går sin gang. Helt til forrige uke...var da i uke 8 og tenkte at fyttekatta så lenge det er til OUL. Å vente 10 uker til for å få bekreftet at hjertet slo ble for lenge! Og vips var timen bestilt og jeg skal inn neste mandag
Det til tross for at det er ingen tegn til noe galt! Gleder meg og håper alt står bra til de nede
![]()
Første timen min var jeg der pga jeg måtte ha det inn med t-skje.. Og at jeg var så beskymret at det gikk utover nattesøvn og sambo... Nå har jeg bestilt igjen i uke 13/14, for å se nærmere på at alt organer og slik er bra. Og mulig se om vi finner ut kjønnet❤ om noe er galt vil jeg ikke gå til uke 18-20 uten å vite..
Jeg var til tidlig UL fordi jeg har en lang syklus og min regning ikke stemte med legen sin. Så ville finne ut av det. Det var verdt det! Fant også ut at det var to som lå i magen.Dere som har planer om tidlig UL eller som har tatt det: hvorfor gjør dere det, og var det verdt det?
Min syklus har også vært veldig lang. Derfor er jeg usikker på hvor langt på vei jeg egentlig er. Vurderer å ringe å bestille UL etter legetimen.Jeg var til tidlig UL fordi jeg har en lang syklus og min regning ikke stemte med legen sin. Så ville finne ut av det. Det var verdt det! Fant også ut at det var to som lå i magen.
Jeg syns det var greit å få det bekreftet. 3 uker forskjell på legens regning og UL. Jeg prøvde å si til legen at det ikke stemte og jeg visste jo selv når jeg var aktiv. Det er dyrt men verdt det!Min syklus har også vært veldig lang. Derfor er jeg usikker på hvor langt på vei jeg egentlig er. Vurderer å ringe å bestille UL etter legetimen.