Tidlig ul - hva gjør gyn?

Jessjess

Elsker forumet
Jeg har aldri vært hos gynekolog før, så jeg lurer egentlig på hva de gjør? Vet ikke hva jeg går til og jeg har begynt å grue meg veldig til ultralyden jeg skal på i morgen.. Sambo skal heeeldigvis være med, men jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring som kan hjelpe meg? =) Er det ikke grusomt? hehe

På en tidlig ul er det innvendig ul, så da må du opp på den vanlige benken og beina opp i disse stativene, og så fører gyn inn noe som kan minne om en liten dildo, og så kommer det bilde opp på skjermen... Er ingen kjekk opplevelse, jeg liker uansett ikke roting der ned, men det går jo veldig fint, ikke vondt, bare litt rart syns jeg....

Det verste synes jeg er å være helt blottet nedentil og legge beina opp på stativene. Men når det er gjort, så er det ikke så ille. Gjør ikke vondt synes jeg. Noen minutter så er det over :) Bare pust og gled deg til det flotte synet :)

Ja de andre har forklart det på samme måten som jeg hadde gjort det. Det er aldri noe greit når en gyn rører der nede synes jeg.... men det er bare å tenke på det du ser på skjermen i stedet 
Jeg ser at vi er noen som skal på tidlig ul i morgen. Jeg skal i ettermiddagen og gleder meg!! Det blir første gangen som mannen skal være med på tidlig ultralyd hos gynekolog (3.svangerskap) så det synes jeg er spennende. 
Håper vi får en fantastisk opplevelse alle sammen!!! 

Ingenting å grue seg til ;) sånn er det med tidlig ul. Gynokologene ser fitte hver dag.. 100 vis av dem, så ingenting å være flau over.

åååå, tror ikke jeg får sove i natt!!!! 

Spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du MÅÅ ringe så fort du er ute av timen! Meg først!! No one else!!!!!!!! 

Lykke lykke til min verdensbeste! :D

Jaa, vi er mange som skal på ul i morgen! Det er litt godt, å vite at flere av dere er like spendt og nervøs som meg! =) hehe!

Jeg er veeldig spendt... ååh.. vondt i magen, får ikke sove... ugg.. hehehe! Kommer til å slukne på sofaen i morgen ettermiddag! Dumt timen er så seiiiiint =) =) hehe

Back
Topp