TIDLIG UL - hjertet slår

-ONEPIECE-

Blir kjent med forumet
Er 5+6 uker i dag, og har vært hos gyn for egentlige vevsprøver, men siden jeg er gravid kan ikke dem taes, så fikk bruke timen min på tidlig UL i dag. Pittelille i magen var 3 cm lang, og hjertet banket 105 slag i minuttet, men skal visst øke i neste uke allerede. Vi fikk høre på hjertelyden også, og det er det vakreste jeg har hørt noen sinne! ;) <3 Alt så bra ut, sett bort i fra veskeansamling bak livmoren, og veske i venstre eggstokk. Dette skulle vi følge med på, så neste UL blir 03. desember allerede. <3 Jeg skulle si ifra med en gang hvis jeg opplever smerter i venstre siden, men det satser vi på at jeg slipper unna. Også var det i tillegg en ekstra "fostersekk" inni livmoren, så det kunne sett ut som det skulle vært 2 der inni, men det er det ikke. Det er lov å si "Puuuuhhhh..." der ja? ;)

Fler som har vært på tidlig UL her, og fått sett hjerteslag og hørt hjertelyden til lille?

dsc0316c.jpg dsc0317ev.jpg

hahaha! FØRSTE jeg også tenkte når de fant et hjerte men to fostersekker!! PUUUUH! ;)
Men det skaper litt komplikasjoner for meg, så vi får bare håpe den ene holder seg på plass!!
Flott du fikk ny time så fort for å sjekke vesken!! OG GRATULERER!!!! :D:D

hahaha! FØRSTE jeg også tenkte når de fant et hjerte men to fostersekker!! PUUUUH! ;)
Men det skaper litt komplikasjoner for meg, så vi får bare håpe den ene holder seg på plass!!
Flott du fikk ny time så fort for å sjekke vesken!! OG GRATULERER!!!! :D:D

Heldigvis er det jo ikke i samme fostersekken da, tror det hadde vært større komplikasjoner da, om jeg ikke er på bærtur? Hadde også noe som så ut som en TREDJE fostersekk, men den var 2,5 CM lang, og 65 mm brei, så er vel væskeannsamling der også, var ihvertfall ikke noe annet inni der. Pga dem to andre svarte brukte hun nærmere 3 minutter på å finne den der det faktisk var en pitteliten levende inni, så jeg var SÅ sikker på at det ikke ble noe baby denne gangen heller. Men HELDIGVIS! <3 Takk så mye! :-D

Så herlig å lese dette innlegget på en mandags morgen! :-) :-) :-)
Det må jo ha vært helt utrolig å både se og høre den lille! Gratulerer så mye! :-)

Nå gleder jeg meg masse til nyåret, hvor jeg også kan komme på UL! :-)
Eller kan alle få tidlig UL?

Så herlig å lese dette innlegget på en mandags morgen! :) :) :)
Det må jo ha vært helt utrolig å både se og høre den lille! Gratulerer så mye! :)

Nå gleder jeg meg masse til nyåret, hvor jeg også kan komme på UL! :)
Eller kan alle få tidlig UL?

Ja, var heeeelt fantastisk <3

Alle kan vel få tidlig UL, men om man får dem gratis eller må bestille og betale selv er en annen sak. :-) Jeg måtte ut med 70kr pga frikort. :-)

Så morsomt å få se et lite bankende hjerte, gratulere :)

Å.. så kjekt å høre et bankende hjerte :) Hva vil det si at det er to fostersekker der og at den ene er tom? At det har vært en til der, eller bare kroppen som har det gøy? :rolleyes:

Så deilig da :)
Dette var gode nyheter.
Godt du blir fulgt opp nå ang væskeansamlingene.

Så gøy! :)

Å.. så kjekt å høre et bankende hjerte :) Hva vil det si at det er to fostersekker der og at den ene er tom? At det har vært en til der, eller bare kroppen som har det gøy? :rolleyes:

Vet ikke helt, det KAN ha vært en til der, men kroppen min har hatt det veldig mye gøy før, så sikkert noe sånt. ;-)

Back
Topp