Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig har ikke privatklinikker lov til å si noe om detNoen som kan anbefale en dyktig gynokolog (privat) i dette området? Ser de har spesialister på kvinneklinikken i Jessheim, men hadde håpet å finne noen nærmere som vet hva de holder på med![]()
Egentlig har ikke privatklinikker lov til å si noe om det![]()
Men de gjør det likevel.
På gjøvik har du jo Mjøsklinikken.Lillehammer gynekologiske,volvat på Hamar.
Ellers vet jeg at mange anbefaler Dr.trolle på Majorstuaklinikken viss du tar turen til Oslo.
Noen som kan anbefale en dyktig gynokolog (privat) i dette området? Ser de har spesialister på kvinneklinikken i Jessheim, men hadde håpet å finne noen nærmere som vet hva de holder på med![]()
Ser at du ønsker noe nærmere, men må bare få skyte inn at han på kvinneklinikken på Jessheim er helt ekstremt dyktigJeg har en reisevei på i overkant av to timer dit, men var der to runder da jeg var gravid med sønnen. Ultralydutstyret og forklaringene han gir er veldig nøyaktig. Og hans estimater i forhold til termindato, lengde, vekt og annet stemte faktisk på en prikk (på oul på sykehuset bommet de kraftig)
![]()
Ser at du ønsker noe nærmere, men må bare få skyte inn at han på kvinneklinikken på Jessheim er helt ekstremt dyktigJeg har en reisevei på i overkant av to timer dit, men var der to runder da jeg var gravid med sønnen. Ultralydutstyret og forklaringene han gir er veldig nøyaktig. Og hans estimater i forhold til termindato, lengde, vekt og annet stemte faktisk på en prikk (på oul på sykehuset bommet de kraftig)
![]()
![]()
Jeg ville tatt veien til Martin, det er det verdtNoen som kan anbefale en dyktig gynokolog (privat) i dette området? Ser de har spesialister på kvinneklinikken i Jessheim, men hadde håpet å finne noen nærmere som vet hva de holder på med![]()