Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så dumt at du ikke fikk med bilder! Jeg var på vanlig gyn.avdeling på kk når jeg var 8+5 pga blødning og jeg fikk med to bilder. Kan jo hende legene har forskjellig praksis på det!
Jeg var på ultralyd på volvat idag..spurte da om jeg kunne få med meg noen bilder..da sa hun at jeg skulle få med meg 2,at det fikk man alltid.. :) hmm..rart ikke du fikk :/
Fikk med bilde ja.
Men var og tok UL i uke 17 med forrige, pga blødning, da på gyn.avd, da fikk jeg ikke med meg bilde. Kanskje ikke vanlig praksis der..?
uuuurettferdig :/ jaja, kanskje det er forskjellig praksis ja.. og jeg var så sliten etter å ha ventet først tre timer på legevakten og så tre timer på kk at jeg glemte å spørre når det endelig ble bekreftet at alt var ok :P
Var privat, og fikk med fire bilder.
Forrige gang måtte jeg ha ganske mange UL på sykehuset, og fikk bare med bilder etter ordinær UL. Er kanskje ikke vanlig å sende med fra sykehuset?
Jeg var på ultralyd i dag. Er 11+3 uker :) Og fikk med 4 fantastiske bilder <3
Jeg spurte om jeg kunne få bilde, og da sa hun ja selvfølgelig. Men tror ikke jeg hadde fått om jeg ikke hadde spurt.
jeg var på ny tidlig UL for etpar uker siden (får ekstra oppfølging denne gangen..) og da fikk jeg et bilde :D og nå har jeg fått telefonen min tilbake fra reparasjon også så nå skal jeg poste det i bildetråden :D først sov h*n, men så ble det vill viggling der inne og masse vinking før liten tok seg i fjeset...så ut som om h*n facepalmet så jeg lo så alt hoppet på skjermen xD fikk bilde der h*n facepalmet xD
Nei :( Var på gyn. undersøkelse på sykehuset og han drev å tok noen bilder. Tenkte jeg fikk det når jeg kom ut i skranken, men fikk ikke noe da heller.
Hadde jeg spurt om bilde, hadde vi vel fått med. Men spurte ikke gyn.mannen når jeg var inne hos han. Så ble ikke noe bilde på oss :(
Jeg fikk med bilde fra ul 7+0 priv og 10+0 s.hus og 11+3 s.hus. Uten å spørre hver gang. På drammen s.hus så må man betale 70kr for bildene på o.ul :-)