Tidlig UL <3

Sulten

Glad i forumet
Marslykke 2016
Har allerede opprettet to tråder om dette.. Men jeg roooter så fælt med denne appen... :D så begge havnet jo i underforumet... O.o

Men i dag var vi altså på tidlig ultralyd... Og det var helt fantastisk! :D Var hos en utrolig hyggelig dame på Volvat, hun tok seg god tid til å forklare og printet ut masse bilder så følte det absolutt var verdt det!
Hjertet slo! <3
Fikk se lille erten bevege på seg seg!
Og legen vinklet inn på alle forskjellige deler så fikk sett både skuldre og armer og føtter!
Jeg gråt en tåre eller to, ble veldig overveldende.
Som førstegangs og uten særlig mye forventninger føler jeg at dette ble en kjempeopplevelse, og jeg er helt satt ut på at hun til og med kunne fortelle hvilken eggleder den lille kom fra!
618bbd2d8a42c791751f39d9364cddbb

10+2 og termin er fortsatt 2.mars. <3

Grattis :D känner att ultraljudet den här gången var mer speciell än d första , med tanke på strl och rörelse :D när blir nästa ultraljud?:)

Så herlig Gratulerer så mye ;)

Grattis :D känner att ultraljudet den här gången var mer speciell än d första , med tanke på strl och rörelse :D när blir nästa ultraljud?:)

Takk! :D Var helt spesielt å se når h*n beveget på seg :) tenker neste ultralyd blir oul.. :)
Dro på tidlig nå fordi jeg har vært så mye bekymret, og det hjalp så mye, så om ikke det oppstår noe annen grunn for bekymring e.l så må jeg nok "holde ut" ca 8 nye uker før jeg får se lille erten igjen. :D

Jeg var på min andre UL i dag, ble satt 2 dager tilbake igjen, så er egt 10+4, men etter første UL er jeg egt 10+6, så egt 11 uker i morgen, men nå lørdag, vet ikke hva man skal tro ;) Får iallfall vite det helt sikkert på OUL.

Vi så en liten krabat som sprella med armene, og hjertelyden er bare magisk å høre :)
Men sniker litt her på mars, da jeg fikk termindato i dag til 2 mars ;)

Jeg var på min andre UL i dag, ble satt 2 dager tilbake igjen, så er egt 10+4, men etter første UL er jeg egt 10+6, så egt 11 uker i morgen, men nå lørdag, vet ikke hva man skal tro ;) Får iallfall vite det helt sikkert på OUL.

Vi så en liten krabat som sprella med armene, og hjertelyden er bare magisk å høre :)
Men sniker litt her på mars, da jeg fikk termindato i dag til 2 mars ;)

Så herlig! :) er noe helt magisk ja.. *sukk* :Heartred

Hører støtt og stadig at folk blir satt frem og tilbake om en annen, så jeg var skikkelig innstilt på å bli satt tilbake eller noe. :D men jammen med stemte det ikke på en prikk med menstermin... Blir spennende å se hva de sier på oul også :D

Gratulerer. :) Husker godt følelsen av å se spiren på ul første gang, tårene rant uavbrutt. <3

Back
Topp