Tidlig UL Østfold

LykkeligRose

Glad i forumet
Noen som skal på det? Hvor og evt når?

Tenkte jeg skulle dra i uke 11-12 like før 12 ukerskontrollen med legen, og det hadde kanskje vært lurt å bestilt time snart :) er 8+4 i dag.

Noen som skal på det? Hvor og evt når?

Tenkte jeg skulle dra i uke 11-12 like før 12 ukerskontrollen med legen, og det hadde kanskje vært lurt å bestilt time snart :) er 8+4 i dag.

Har god erfaring med Det gule huset i Moss. Var der sist svangerskap i uke 12, samt 3D-ultralyd i uke 32 (tror jeg). :)

Åååånei, hun tar ferie typ hele februar!! :(
Åh, kjedelig. Hun kunne ikke valgt et dårligere tidspunkt for ferie! :P

Hvor langt er du på vei første uka i mars? Har lyst å dra dit selv, men er bare 6+3 nå så jeg kan hvert fall ta det når hun er tilbake.

Det finnes kanskje noen bra i Fredrikstadområdet?

Åh, kjedelig. Hun kunne ikke valgt et dårligere tidspunkt for ferie! :P

Hvor langt er du på vei første uka i mars? Har lyst å dra dit selv, men er bare 6+3 nå så jeg kan hvert fall ta det når hun er tilbake.

Det finnes kanskje noen bra i Fredrikstadområdet?

Er passert 12 uker når hun er tilbake, men kunne tenkt meg pittelitt før. Men synes det blir for tidlig denne uken egentlig, er 8+4 i dag

Jeg har både vært på klinikk bedrehelse i fr.stad og på 3d-baby i sarp. Er mest fornøyd med 3d baby i sarp. Man får med seg en minnepinne med bilder og videor av babyen!! :) :) Var der når jeg var ca 18 uker for vi ikke fikk sette kjønn på sykehuset og i uke 29 for å ta 3d UL

Back
Topp