Tidlig trang til redebygging etter lang prøveperiode med nr 2

Perle14

Blir kjent med forumet
Andre som har EKSTREMT behov for å klargjøre til den lille? Er bare 17+5 og kunne tenke meg å ha rommet klart, klærne i skapet og vogn/lekegrind satt opp Skal sies at denne runden har tatt 1,5 år, 1 MA og 3 SA, så ventetiden har på en måte vert aaalt for lang allerede
 
Jeg er 5+5 uker på vei med nr 3 og klær for å gjøre i stand allerede. Uhell her så er ikke pga lang prøvetid heller. Men har hatt den trangen med de to andre også. Men holder meg alltid til etter oul.
 
Jeg er 7+5 og kjenner på det samme! Hehe! Selvfølgelig altfor tidlig for vår del enda, men siden dette også er første gleder jeg meg veldig til å kunne begynne å gjøre istand!
 
Så godt det ikke bare er meg Har begynt å lure litt på om jeg blir gal. I mangel på å begynne (vil også vente til etter oul neste uke), har jeg snart omorganisert og ryddet hele huset
 
Andre som har EKSTREMT behov for å klargjøre til den lille? Er bare 17+5 og kunne tenke meg å ha rommet klart, klærne i skapet og vogn/lekegrind satt opp Skal sies at denne runden har tatt 1,5 år, 1 MA og 3 SA, så ventetiden har på en måte vert aaalt for lang allerede

Hadde det sånn med nr to :) En etterlengtet liten skatt <3 ikke lang prøving, men grunnet sykdom hos meg så måtte vi vente leeeenge på nr to
 
Word!!!!

Begynte planlegge ALT med en gang testen ble positiv.

Mistet 5+2 og håper det klaffer raskt igjen så.jeg kan fortSette der jeg slapp
 
Back
Topp