Tidlig testing..?

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Hei! :hello
Jeg er helt rykende fersk på forumet her, meldte meg inn en stund etter at jeg og gubben ble enige om å endelig prøve. Tror jeg har klart noenlunde å forstå begrepene her inne da disse har blitt forklart bra i andre tråder:)

Det jeg lurer litt på er når jeg kan teste meg. Er 9 dpo og har allerede kjent litt på diverse forandringer i kroppen som ikke er vanlig i syklus her, eller ellers for den saks skyld :P (Har nok gått og kjent mye etter da jeg har lest gaaanske mye :P)
Kan jeg teste meg allerede så tidlig, eller bør jeg vente? Er enda 8 dager til ikm, EL bruker å komme ganske tidlig her, men det passet seg bra ift prøving :dance011

Sorry mye babbel, alt er såpass nytt og spennende at jeg må bruke litt ekstra ord :smiley-angelic002
 
Hei og velkommen hit til Babyverdens forum!

Jeg flytter tråden din til " Vi som prøver/Før svangerskapet", der får du nok svar fra andre prøvere. :)

Lykke til med jakten på en spire!
 
Hei og velkommen hit til Babyverdens forum!

Jeg flytter tråden din til " Vi som prøver/Før svangerskapet", der får du nok svar fra andre prøvere. :)

Lykke til med jakten på en spire!


Tusen takk! :) Var litt usikker på om jeg fikk den på rett plass, da får jeg sette meg litt mer inn i dette med tråder :P
 
Jeg testet svaaakt positivt 3 dager før IKM (11dpo).
 
Tusen takk for svar :)
Endte opp på butikken og kjøpte meg en rfsu test, som jeg har tatt nå :P sikkert ikke noen genistrek iom det er såpass tidlig og ei heller brukte jeg morgenurin, men syns jeg kan skimte en anelse av en skyggestrek. Bør vel vente noen dager før jeg tester igjen :)
Har bare en sånn god, men rar magefølelse her jeg sitter, så kjenner at tålmodigheten ikke er helt med meg :P
 
Tusen takk for svar :)
Endte opp på butikken og kjøpte meg en rfsu test, som jeg har tatt nå :P sikkert ikke noen genistrek iom det er såpass tidlig og ei heller brukte jeg morgenurin, men syns jeg kan skimte en anelse av en skyggestrek. Bør vel vente noen dager før jeg tester igjen :)
Har bare en sånn god, men rar magefølelse her jeg sitter, så kjenner at tålmodigheten ikke er helt med meg :P

Å hvis du klarer hadde det vært moro med bilde[emoji6]

Selv har jeg tidligere tester pos rundt 8-10 dpo[emoji5]
 
Jeg hadde ventet til ikm eller dagen før for å evt slippe å få med meg en kjemisk, som du gjerne kunne unngått å visst om. Viss du skjønner..
Det er ofte det skjer at egget streifer og ender før en normalt hadde testet. En får da gjerne bare en litt sterkere mens enn vanlig. Ville ikke fått med meg det, da er det bedre å vente :)
Men det er bare meg da..
 
Jeg liker å teste et par dager før ikm kun fordi jeg blir mer skuffa av tr en negativ test. Da er jeg forberedt på tr og kan heller bli positivt overraska. Men det billigste er å vente på tr og heller teste en dag over ikm :p

Mange får supersvake 8-9dpo så 10dpo er vel innafor som tidligtesting, men ikke sikkert du får utslag før ikm heller :)
Men vær forberedt på evt kjemisk, skyggestreker osv, bruk skikkelige tester og ikke de 10mlu/ml testene, og kast de om du ikke ser strek før tiden er ute :p
Lykke til :D
 
Jeg liker å teste et par dager før ikm kun fordi jeg blir mer skuffa av tr en negativ test. Da er jeg forberedt på tr og kan heller bli positivt overraska. Men det billigste er å vente på tr og heller teste en dag over ikm :p

Mange får supersvake 8-9dpo så 10dpo er vel innafor som tidligtesting, men ikke sikkert du får utslag før ikm heller :)
Men vær forberedt på evt kjemisk, skyggestreker osv, bruk skikkelige tester og ikke de 10mlu/ml testene, og kast de om du ikke ser strek før tiden er ute :p
Lykke til :D

Signerer.

Jeg kommer ikke til å teste før tidligst 11 DPO neste gang. Jeg er drittlei skyggestreker og falske forhåpninger.
 
Her er fra meg i helgen. Testet svakt positivt dpo 13 og sterkere dpo 15, men jeg tror jeg hadde el senere enn syklus dag 14 [emoji5]️

Første bildet er fra lørdag, andre i går(mandag) [emoji5]️

68eafad673e40f206fcc95c54719ca42.jpg


b66a9e22583629e8e29981437cae8897.jpg
 
Tusen takk for gode svar :)
Da har jeg tatt en billigtest på morgenen idag som var negativ. Det var nok kun en skyggestrek som var her om dagen, men skal prøve å unngå så tidlig testing videre, selvom det er veldig vanskelig :smiley-ashamed005

Puddingen: så kjekt! Gratulerer! :D
 
Og der kom blødninger, ble ikke noe denne mnd. Det kommer nok en spire til slutt, får smøre meg med tålmodighet og forberede kroppen enn så lenge [emoji4]
 
Back
Topp