Tidlig testing

IAmMine

Glad i forumet
Heihei. Håper og krysser fingrer for at jeg havner her.. Hadde el på fredag.. Hvor tidlig kan jeg begynne testingen..?

Har to barn fra før og ble gravid nesten før jeg rakk og tenkte tanken Nå er vi plutselig kommet til prøveperiode 3.. Håper d klaffer denne gangen, og er sååå utolmodig..
 
Jeg testet positivt da jeg, tror, jeg var 3+3. Så det blir vel 10 dpo det da :) Nå er ikke dette helt bankers da jeg ikke vet helt sikkert når EL var.
 
Jeg testet positivt 10 dpo :)
 
Jeg fikk positiv test 9DPO. Men var ikke sikker på at den var positiv før 11DPO :p Skulle egentlig ikke teste så tidlig som 9DPO, men kjæresten/samboeren min ville jeg skulle ta en test. Jeg var veldig lett påvirkelig da jeg hadde en del symptomer :p Planen min var egentlig å vente til IKM(14DPO). Men ja, du kan vel begynne å teste fra 9-10DPO. Bare vær forberedt på at du kan få negativ test og at det allikevel kan ha klaffet :)
 
Jeg testet først positivt 11 dpo.
 
Testet svaaakt positivt 7 dpo, men trodde det var skygge, var mer tydelig 8 dpo og 9 dpo ble det positiv digital :)
 
Vent til tidligst ikm, så slipper du mange potensielle skuffelser.
Prøver man lenge, blir det fort veldig leit å teste negativt mange ganger pr prøveperiode.
 
Jeg testet P 9 dpo :)
 
Testet første gang 8dpo og testet ganske klart positivt :) men testet kun så tidlig fordi jeg hadde så mye symptomer allerede. Beste er å slippe skuffelsen og vente til min 12dpo!
 
image.jpeg Nå klarte heller ikke jeg vente Ble litt skuffet, men så ser jeg en svaaaaak strek der. Er der enda håp? Ikm 12 sep.
Dette en kaller skyggestrek kanskje?
 
Vis vedlegget 196030 Nå klarte heller ikke jeg vente Ble litt skuffet, men så ser jeg en svaaaaak strek der. Er der enda håp? Ikm 12 sep.
Dette en kaller skyggestrek kanskje?
Har ikke noe kjennskap til de testene, men ser helt tydelig strek jeg ;) hvisker gratulerer
 
Ser en svak strek! :D
 
Åå, glad det ikke bare eg meg som ser syner:shy: får krysse fingrer og samle tolmodighet å vente noen dager.. Er svært pms om dagen da, men etter det jeg husker så kan d likså godt skyldes graviditet:angelic:

Testen er fra rfsu
 
Back
Topp