Tidlig testing

Venus1

Blir kjent med forumet
Hvis jeg er gravid, så er jeg  ca. 3+3 på vei... Når er det tidligste dere har fått positiv test? Har to barn fra før, men visste ikke at jeg var gravid før ut i uke 4 en gang. :-)

Tidligste jeg testa var 3+4 :)

Jeg testa positivt 3+4    Lykke til!

Oi så tidlig? :)
Da skal det testes her og snart! :)
Jeg hadde første dag av siste mens mandag 16 jan, da vil det si at jeg er i uke 3 nå??  :) :)

Ja jeg produserer visst hcg veldig tidlig. På ikm er teststreken nesten like sterk som kontrollstreken.

Hvor langt du er på vei spørs når du hadde eggløsning og hvor lang syklus du har.
Men dersom man går ut fra en "normal" 28-dagers syklus hadde du eggløsning 30.januar og IKM 13.februar (4uker). Det vil si at dersom du er gravid er du i dag 2+5 uker.

Jeg testa svaaakt positivt 3+2. En uke etter innsett (IVF).

Lykke til! 

Jeg visste når jeg hadde eggløsning pga temperaturstigning. Følte meg overbevist om at jeg var gravid, og testet 9 dpo (days past ovulation), men fikk negativ. Det blir vel 3+2. Testet igjen 12 dpo (3+5) og fikk negativt igjen. De fleste andre jeg sjekket ut på fertilityfriend.com hadde positivt hvis de testet så "sent". Ble selvfølgelig litt nedfor av det, men følte meg liksom så gravid, og temperaturen var også veldig lovende! Testet igjen 17dpo (4+2), og da var den positiv. Så ikke fortvil hvis det slår negativt ut og du tror det er noe i gjære:) Lykke til!

Back
Topp