Tidlig test

Håpefullmh

Forelsket i forumet
Hei :)
Det er første gang jeg legger ut noe her. Jeg har PCOS og vi har forsøkt i 9 måneder, og dette er første periode jeg ser at babyplan sin tidlig test har gitt rosa utslag. Har fått skygge, der det er litt rosa spesielt på ene siden på tester dpo 7, 8 og 9.
Dette bildet er fra i går (8 dpo). Hva tenker dere? Er det håp denne gang?

IMG_0823.jpeg

Eggløsningstester svinger gjennom hele syklusen. Jeg kan ha sånne tester når som helst i syklusen så jeg hadde nok ikke forventet eggløsning før de blei mye sterkere dessverre :(

Hei :)
Det er første gang jeg legger ut noe her. Jeg har PCOS og vi har forsøkt i 9 måneder, og dette er første periode jeg ser at babyplan sin tidlig test har gitt rosa utslag. Har fått skygge, der det er litt rosa spesielt på ene siden på tester dpo 7, 8 og 9.
Dette bildet er fra i går (8 dpo). Hva tenker dere? Er det håp denne gang?

Vis vedlegget 401759
Off, eg kjenne meg skikkelig usikker på Babyplan om dagane, så veit ikkje om eg heilt våge sei det, men til vanlig hadde eg sagt at det definitivt ser lovende ut :happy: testa du idag? Var det forskjell?

Off, eg kjenne meg skikkelig usikker på Babyplan om dagane, så veit ikkje om eg heilt våge sei det, men til vanlig hadde eg sagt at det definitivt ser lovende ut :happy: testa du idag? Var det forskjell?
Hei igjen :)
Jeg testet igjen i dag (10 dpo), men i dag forsøkte jeg med clearblue i stedet. Den ser slik ut:

Vedlegg

• A6CCE3F1-6233-4521-8191-57716501C495.jpeg
    A6CCE3F1-6233-4521-8191-57716501C495.jpeg
    953 KB · Visninger: 105
Back
Topp