Tidlig test

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg fant graviditetstester på nett, der du kan teste 6 dager før forventet mens. Er det noen som har vært borti disse? De er visst veldig sensitive.. Fungerer det, i så fall?

Kommer ann på hvor fort du produseer hcg - og mengden. Jeg fikk sterk positiv test 2 dager før med billigtester.no, prøvde ikke tidligere.

Ok..Kanskje jeg venter litt lenger med å teste. kanskje 3-4 dager før :) Har to, så kan teste den dagen jeg skal ha mens også :)

jeg gikk positiv g-test 1 uke før jeg venta tanta med RSFU testene..

Mine tester er visst så sensitive at de var positive før jeg ble gravid!! *imponert*

jeg hadde brukt vanlige tester. På de aller mest sensitive testene er det større risiko for å få falsk positiv, da de slår ut av uhyre lite, og en del har alltid bittelitt HCG i kroppen... dog under 5 er vanlig

Ein kan ikkje teste før det er HCG i kroppen, og det utviklar seg ikkje før embryoet har festa seg.

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Jeg fant graviditetstester på nett, der du kan teste 6 dager før forventet mens. Er det noen som har vært borti disse? De er visst veldig sensitive.. Fungerer det, i så fall?
Jeg tok en test fra rfsu en dag før uteblitt mens...og den var negativ. Fikk positiv samme dag som uteblitt mens med cbd.

Back
Topp