Lillemirakel2022
Betatt av forumet
Testet positivt på babyplan tidlig test på torsdag, og lurer på om det er noen som har erfaring med evnt hvor lang tid det kan ta før det evnt slår ut på en test med sensitivitet 25mlU?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet positivt på babyplan tidlig test på torsdag, og lurer på om det er noen som har erfaring med evnt hvor lang tid det kan ta før det evnt slår ut på en test med sensitivitet 25mlU?
Jeg har også testet positivt på 25mlU en del dager før ikm..Testet positivt på babyplan tidlig test på torsdag, og lurer på om det er noen som har erfaring med evnt hvor lang tid det kan ta før det evnt slår ut på en test med sensitivitet 25mlU?
Shit!! Hos meg var babyplan nesten som en skyggestrek, men samme dag fikk jeg tydelig strek på vanlig clearblue..Vis vedlegget 266712
Fikk denne 4+1.
25 mlu. Fikk ikke testa før, da jeg fikk de i posten den dagen.