NV94

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg var ferdig med eggløsningen på tirsdag ifølge kalenderen/app og skal ha mensen om 9 dager. I gårkveld SKREK jeg «auuuu» og holdt meg nederst på venstre side av magen, mot underlivet (litt over trusekanten). Var akkurat som et stikk i kanskje 1 minutt.


Nå lurer jeg rett og slett på om det kan ha vært et tegn på tidlig graviditet? At en spire har festet seg ?



Ikke noe jeg blir mer glad for i så fall, men dette kom så brått på meg, den smerten jeg opplevde i går at jeg sitter med ett lite sjokk nå.
 
Hei!
Jeg var ferdig med eggløsningen på tirsdag ifølge kalenderen/app og skal ha mensen om 9 dager. I gårkveld SKREK jeg «auuuu» og holdt meg nederst på venstre side av magen, mot underlivet (litt over trusekanten). Var akkurat som et stikk i kanskje 1 minutt.


Nå lurer jeg rett og slett på om det kan ha vært et tegn på tidlig graviditet? At en spire har festet seg ?



Ikke noe jeg blir mer glad for i så fall, men dette kom så brått på meg, den smerten jeg opplevde i går at jeg sitter med ett lite sjokk nå.
Det kan ha vært det, ja. :) Har kjent sånne stikk selv. Men har kjent det både når jeg har blitt gravid og når mensen har kommet. Men jeg tror iallefall at det er noe som skjer. :)
 
Hei!
Jeg var ferdig med eggløsningen på tirsdag ifølge kalenderen/app og skal ha mensen om 9 dager. I gårkveld SKREK jeg «auuuu» og holdt meg nederst på venstre side av magen, mot underlivet (litt over trusekanten). Var akkurat som et stikk i kanskje 1 minutt.


Nå lurer jeg rett og slett på om det kan ha vært et tegn på tidlig graviditet? At en spire har festet seg ?



Ikke noe jeg blir mer glad for i så fall, men dette kom så brått på meg, den smerten jeg opplevde i går at jeg sitter med ett lite sjokk nå.
Jeg opplevde det første gang jeg ble gravid. Våknet på natten av helt ekstrem smerte, som et stikk nederst i magen. Det var vel midt i dpo land ca
 
Så spennende! Håper det var egget som festet seg! Når begynner du å teste? ❤️

jeg håper virkelig det var det ❤️❤️ Tenkte kanskje å prøve å vente til jeg skal ha mensen … får se om jeg har nok tålmodighet til det. Men er det veldig tidlig å kjenne noe - hvis jeg er gravid? Husker jeg satt med samboern min og så på «skal vi danse» og plutselig skrek jeg , haha .. han skjønte jo ingenting
 
Det kan ha vært det, ja. :) Har kjent sånne stikk selv. Men har kjent det både når jeg har blitt gravid og når mensen har kommet. Men jeg tror iallefall at det er noe som skjer. :)
Håper det ❤️ Jeg har ikke kjent noe etter stikket i gårkveld… er redd det ikke var noe spesielt, men det er jo mulig ?
 
Glemte helt å nevne at jeg klødde helt ekstremt i underlivet i går, når jeg kjente det stikket. Og for å ikke snakke om uren hud! Aldri opplevd noe lignende. Kløen er borte nåå, men det er «dessverre» ikke kvisene:angelic:
 
Back
Topp