Tidlig symptomer

twoofakind

Flørter med forumet
Jeg har i de siste to dagene hatt endel magekramper. Akkurat som menssmerter.Veldig vondt, og kommer og går.
Men er det mulig så tidlig? er bare 3 uker siden 1.dag av mensen. Håper på svar
 
Gå inn og sjekk ut eggløsningskalkulatoren. Kan gi deg svar om når du kan bli gravid. Hvis det har vært er det jo en sjanse for at det stemmer.
Lykke til.
Klem
 
takk :) Skjekket ut fra 34 dagers syklus og da ble det: eggløsning 3 juli og fruktbar periode fra 30 juni til 5 juli. Det startet den 3. juli og hadde sex natt til den 3. hehe. Men kan vel ikke merke d så sterkt så tidlig?? Er som sterke menssmerter[:(]
 
Jeg hadde også slike symptomer. De sier det er for at egget fester seg. Man vet aldri, men det kan jo hende at det er derfor du kjenner smerten. Krysser fingrene for at det er derfor du har vondt.
Klem
 
Jeg er kjenner all slags mulige forandringer i kroppen min fortiden.... men er stygt redd for at det bare er ØNSKET om en graviditet som gjør at jeg kjenner så ekstra godt etter at jeg tror selv jeg har symptomer.... [:o] Noen som kjenner seg igjen?

De siste dagene vi har hatt sex har jeg vært øm langt inni (sorry detaljene) og hatt små stikninger i livmoren... har aldri kjent dette før? Men den som venter, får svar... og jeg prøver å være tolmodig og vente noen dager til med å teste. Hadde IKM forrige onsdag, men er uregelmessig i syklusen, så tante Rød kan fortsatt komme... Testet forresten negativt forrige torsdag...

Håper du har lykkes, men jeg syns det er vel tidlig å kjenne noe for deg ennå...?
 
Heisann![:)]

Det kan jo være at du er gravid.. Eller bare innbilning.
Men sist gang for meg begynte symptomene allerede en uke før mensen skulle komme. Var sånn at jeg trodde mensen kom, mensensmerter som kom og gikk og jeg hadde bind med meg over alt. Og så tisset jeg hele tiden. Trodde det var en ny reaksjon jeg hadde på kaffe da.. Hehe! For jeg hadde ingen anelse om at jeg var gravid. Godt det ikke var blærekatarr! [;)]
Sinnsyyk matlyst kom over meg til tider og! Og så ble jeg trøtt. Kunne sovne 10 min etter et måltid og våkne like sulten![:D]

Deler bare litt erfaring jeg..[8D]
 
Får satse på at det er festesmerter[;)] som begynner tidlig, hehe.. Det er jo individuelt hvordan kroppen blir under graviditeten.
tenkte på å dra til legen,men i dag tidlig hadde jeg ikke noen smerter. I går kveld var det konstant ømt og var oppblåst.
Jeg vil ikke håpe på for mye heller men en gang må jo jeg bli gravid å[;)]

Er så fint å lese andre sine erfaringer, takk så mye[:)]
 
hei
skal krysse alt jeg har for deg, så får vi håpe det har klaffet denne gangen. etter at jeg ble gravid med 6.mann var litt øm oppover der, men jeg trodde det fordi jeg skulle ha mensen noen dager etterpå. den kom aldri. hadde den bare 1 gang denne gangen også, for jeg ammet. nå har jeg sluttet med amminga, er trås alt 19 mnd, så det for være bra med pupping. skal da starte på igjen på november, så litt avslapping må det være.
 
Får bare håpe;)
Kanskje det er eggløsningssmerter?? men har aldri før merket at jeg har eggløsning så det er litt rart at jeg skulle få det etter p-pillebruk.
 
Hei.. Jeg har heller aldri hatt eggløsningssmerter før nå etter jeg sluttet på pilla... Så det kan være mulig det er det... Jeg har selv testet negativt en gang.. men er nå snart 5 dager over IKM. Men syklusen er jo ikke akkurat stabil da....
 
Hei, håper du er gravid da Trine82[;)] krysser fingrene for deg!

Min syklus er heller ikke stabil,men den har aldri vært stabil heller da. Er vant til å aldri vite når mensen kommer.
Får sånne mensen kramper iblant ennå. Spesielt etter at jeg har gått tur eller hvert borte.

Ha en fin dag i sola elle sammen[:D]
 
Tusen takk[:)]
 
Back
Topp