tidlig svangerskapstegn

sasja

Forelsket i forumet
Lurer på hva dette kan være.. har hatt så mye vondt i magen i det siste. vondt i ryggen. litt "stjerner " forand øyene når jeg reiser meg opp. Venter tante rød til mandag.. men jeg har akkurat hvert å tatt hsg,så nå vet jeg vel egentlig ikke når den kommer.. Fikk livmor betennelse etterpå den undersøkelsen. er detnoen som er blitt gravid fort etter slik enn?. Alt var fint både hos meg og min kjære lurer nå på om jeg kansje kan være gravid allerede.. hadde noen av dere disse plagene??????????????????
 
Nope, Hadde Ikkje det som du beskriver.
Lavt blodtykk sånn at du kan se greier når du reiser deg opp, Tror Jeg at er vanlig og få når du er ca 9 uker på vei.
Jeg hadde bare mens murringer I magen, Fikk brekkninger av røyk, Svettetokter og var ekstra trett.
Men alle har joh sine forskjellige symtomer.
Lykke til til deg...... [:D]
 
Jeg hadde bare litt ekstra vondt i puppene.
 
heisann..... jeg skjønte at jeg var gravid noen dager før mensen skulle komme ja.... våknet på natten med menssmerte og var sikker på at mensen kom....men så sovnet jeg igjen( DEThadde jeg ikke gjort om det var mensen for å si det sånn-plaget med sterke menssmerter).......
 
jeg hadde veldig ømme pupper og menssmerter fra EL dagen
 
Jeg syns ting er veldig rart med meg. Kansje jeg bare håper på dette.. har prøvd så lenge. vi får se til mandag om ho tante kommer..Vet dere hvor tidlig enn kan se det på UL????????? Var hos gyn på onsdag og da sa ho bare hmmm. Ho spurte når jeg ventet mensen, og smilte... Men de kan vel ikke se det så tidlig?? Er i så fall 3 uker på vei.[:-]
 
Hei [:D]

Jeg hadde:
- veldig ømme pupper
- menssmerter
- veldig trøtt
- sulten


Lykke til [:D] Krysser fingrene for deg!!!

Klem
 
He he he.. Rå løk er jo godt...[:)] Det skal bli spennende å se.. tante rød skal i så fall komme i morgen. jeg føler meg veldig oppblåst, men det kan være dette er bare en ønsketenkning.. Har ventet lenge nå..
 
åååååååååå.....jeg blir så gla og litt håpefull når dere sier at dere hadde mensensmerter.
jeg har gått noen dager over tida, men testa negativt for 3 dager siden. nesten hver ettermiddag (!) i 5 dager har jeg hatt litt mensenmurringer. tirsdag var verst (dag 28), men ingen tante kommer. det er så rart, for jeg har gått over ikm både i 28 og 31 dagers syklus (den varierer litt her i gården), og mensensmertene pleier bare å øke på til ho dukker opp. men denne gangen er det annerledes.
har veldig ømme pupper også.

MEN...siden jeg testa negativt er jeg litt i tvil da, særlig når disse murringene dukker opp.[>:][>:]

og SASJA: LYKKE TIL!!! hold oss oppdatert.....
 
hmm forsatt ikke noe tante rød.... men har så sinnsykt vondt i bekkene.. kommer sikkert i løpet av dagen... men det hadde vært gøy vis det hadde vært noe der nå.. har ventet i et helt år nå...
time will showe[8|]
 
fremdeles ingen tegn til TR.. men jeg får ta en dag om gangen.. tar ikke test før fredag.......da er det 4 dager over tiden.. orker ikke å bli skuffet...
 
ORIGINAL: Flori

Lykke til, krysser armer og bein for at du får en positiv test [:)]



Signerer denne jeg [:D][:D]
 
lykke til[:D]
 
Back
Topp