Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har fått det fra januar pga svimmelhet. Og arbeidsgiver kunne ikke tilrettelegge det legen mente jeg kunne gjøre. Skal ikke stå lenge, ikke støy, hvile meg når det trengs og ikke stress. Fungerer ikke når man jobber i produksjon....[;)]
Skjønner ikke helt spørsmålet?? Tidlig svangerskapspenger??? Hva mener du? Det er noe som heter svangerskapspenger som man kan få om man har en jobb som er til fare for fosteret og arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge.. Da får man vanlig lønn og jobber ikke.... For å få det må du snakke med lege/jordmor og få de til å fylle ut en søknad om dette til nav, du må også snakke med arbeidsgiver ang tilrettelegging...
Du kan få redusert svangerskapspenger. jobbe 50% og få 50% svangerskapspenger. eller 40/60 osv. Snakk med lege om hva som passer best til deg. Jeg kunne virkelig ha tenkt meg å jobbe litt, men funker ikke 1time på jobb engang... Veldig slitsomt..
jeg fikk det fra jeg var ca 4 mnd på vei. Men jeg fikk 100% da for jeg kunne ikke gjøre jobben min i det hele tatt. tenkte jo å være på jobb og gjøre litt kontoroppgaver og sånt + saksarbeid men fikk beskjed om at je gmåtte holde meg unna jobb så lenge jeg fikk svangerskapspenger [&:]