Tidlig sprekk!

Mamsemums89

Glad i forumet
Samboer klarte ikke og holde nyheten for seg selv lenger, så han annonserte nyheten om den lille på Facebook :) Klarer ikke og holde kjeft selv heller, så syns vel egt at det var helt greit, selv om det er fryktelig tidlig. Bikker 6+0 nå over midnatt :)

Noen andre som ikke har klart og vente til uke 12 før dere sa noe? :)

Jeg har fortalt nærmeste familie og venner, men det blir ikke noe fb før etter oul. I tilfelle noe skulle gå galt...Jeg er 6+0.

Snakket dere om det før det kom ut på FB? Hadde det vært meg hadde jeg begynt å grine av sinne :P

Har fortalt det til min familie og hans familie, samt 3 venninner. De andre skal få vente litt til :) FB får nok vite det etter OUL, tenker jeg nå hvertfall.

Kun ei venninne som vet det. Syns det er vanskelig å holde på, men vi har avtale om det og syns det er best siden vi mista sist. Ser flere som sier det på fb tidlig.

Jeg tenker kanskje at folk er for redd for å dele, meg inkludert. Men jeg tenker ofte at det er bra å dele det med venner og familie tidligere enn det som er normalt. Da har man et nettverk og møter forståelse hvis noe går galt. Og så alt for mange mister, så hvorfor kan man ikke dele det andre steder enn på lukkede forum? Jeg fortalte veldig mange om aborten vår i etterkant..

Det jeg mener å si er at om det passer for dere så er det bra for dere. Og man skal jo tenke at alt går bra :)

Hvordan delte han nyheten? :D

Jeg er 7+6, og her vet mamma og hennes mann det, svigerforeldre og svigersøsken, samt noen av mine venninner. Usikker på om noen av mine søsken vet. Mamma fikk beskjed om at det var hemmelig, men hun er flink til å spre ting likevel :p

Min fars side vet ikke da, og kanskje ikke mormor, samt den kommende storesøster! Men vi forteller det nok ikke på face med en gang uansett :p

Her vet fb ikke om ho på 1,5 år engang, så der blir ingen annonsering

Foreløpig vet 2 på jobben det, men alle skjønner det jo nå pga sm.

En venninne vet det også.
Har egentlig lyst å holde det hemmelig til barnet er ute!! Men det blir vanskelig ...:-p

Snakket dere om det før det kom ut på FB? Hadde det vært meg hadde jeg begynt å grine av sinne :P

Har fortalt det til min familie og hans familie, samt 3 venninner. De andre skal få vente litt til :) FB får nok vite det etter OUL, tenker jeg nå hvertfall.
Selvfølgelig :) Vi er jo to om alt :)

Jeg tenker kanskje at folk er for redd for å dele, meg inkludert. Men jeg tenker ofte at det er bra å dele det med venner og familie tidligere enn det som er normalt. Da har man et nettverk og møter forståelse hvis noe går galt. Og så alt for mange mister, så hvorfor kan man ikke dele det andre steder enn på lukkede forum? Jeg fortalte veldig mange om aborten vår i etterkant..

Det jeg mener å si er at om det passer for dere så er det bra for dere. Og man skal jo tenke at alt går bra :)

Hvordan delte han nyheten? :D

Samme tenker jeg også. Skal man miste, så er faren der også etter uke 12.. Og nå slipper jeg og finne masse unnskyldninger for og ikke være med ut uten og drikke, slipper og få slengt i meg at jeg plutselig har blitt så kjedelige :p om man kan tenke sånn :p Men ja, nå har jeg plutselig veldig mange flere og henvende meg til om det ikke skulle gå, men selvfølgelig går det! ❤

Det ble en morsom, litt fotballrelatert status :p
b3f84d645c8698ec7c6c78e0aa9e9db1

Her venter vi så lenge vi klarer, men magen er så stor at jeg sliter! Er lita, så at jeg plutselig har bollemage gjør hverdagen med levering og henting i barnehagen litt småstressende ;) :P Men vi tenker å avsløre det til jul vi :P Hahahah!!! Vi bor laaangt unna både familie og venner nå, så ingen kommer til å merke noe. Men de i barnehagen kommer til å få vite det fra uke 12... jeg tror de da for lengst har mistanke når jeg nå bare er 6 uker og strutter allerede! :O Tidligste det har kommer ut på face er i uke 17 med første. Med andre ventet vi enda lengre... Da fikk vel nærmeste familie vite det i uke 17 og facebook en god stund etter. Vi har fått "kjeft" når vi har sagt det å face før vi har sagt det til alle de nærmeste. De følte seg forbigått siden de fikk vite det på samme til så hvermannsen på face.

Foreløpig vet bare en eneste venninne om dette utenom oss.

For uten om min mor, så er det ingen andre vi har fortalt det til.
Det vi lsi at jeg har sagt det til noen på jobb, ettersom det er godt å ha noen som vet om det.

Her er det mange som vet det,men det er fordi de har skjønt det.sykmeldt pga kvalme.Ligger på sofaen hele dagen og kommer meg ikke ut på noe.mange vet at vi ønsket flere barn,så lett å gjette seg til.men kommende storesøsten vet ikke noe enda og vi roper det ikke ut offentlig helt enda.

Her vet fb ikke om ho på 1,5 år engang, så der blir ingen annonsering

Foreløpig vet 2 på jobben det, men alle skjønner det jo nå pga sm.

En venninne vet det også.
Har egentlig lyst å holde det hemmelig til barnet er ute!! Men det blir vanskelig ...:-p

Hva er sm?

Min regel er at jeg sier det til de jeg uansett ville fortalt det til hvis det går galt (+sjefen noe ufrivillig:facepalm:). Det er godt å ha noen å dele det med selv om det er tidlig:) Også liker jeg at folk vet hvorfor jeg er litt uttafor og dårlig form.
Har ikke fortalt det til noen i barnefarens familie enda. Men det er fordi vi ikke har møtt noen face to face enda, og vil gjerne se reaksjonen deres:)

Sjefen vet, ei i bhg vet samt et par kollegaer. Tror familien og kanskje noen venner får vite det hvis alt ser greit ut på ul beste uke. Forrige graviditet ble aldri annonsert på facebook, ville vente til out, og da var det gått så lang tid at jeg syntes det var greit å vente til hen var født.

Jeg har sagt det til min nærmeste familie, og noen arbeidskollegaer. Men noe annonsering på FB skjer ikke før OUL eller rundt de tider.

Back
Topp