Tidlig SA?? OBS:ekle detaljer

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja dere er herved advart...
Vi har ikke begynt på noen Prevensjon siden fødsel selv om jeg ikke ammer *kremt*..
Men så begynte jeg å blø for to dager siden, så begynte m plaster da. I dag har jeg helt sinnsyke(!!) menssmerter og blør helt jævlig! Så så jeg nå i bindet at det lå en liten seig hvit(?!!) klump!. Helt hvit!! Kan det være rester etter fødsel eller, en sa? Aldri vært borti hvite klumper før :S Og har syke smerter!

Beklager details, men dere ble advart! :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kan jo være en sa da siden du har så vondt. Har kun hatt ma med utskrapning så har ikke noe å sammenligne med, men hva jeg har hørt er det veldig vondt med sa.

God bedring. Håper det blir bedre fort.

Vet ikke noe om hvit klump. MEN den første mensen etter fødsel ga meg de sykeste menssmertene ever..ville heller ha født igjen! Håper ikke de er kommet for å bli. Kan ikke ha vært skikkelig utflod i tillegg da, for det har jeg hatt :P
Kroppen før, under og etter fødsel ass - syke greier.

Det opplevde jeg også like etter fødsel. Ringte legevakta og de sa det mest sansynlig var rester etter fødsel :)

mamma'n til Emilie ♡

Jeg hadde også helt siiinnsyyyyykt vondt på første mensen som kom nå. Kjentes seriøst ut som riene mine!!:(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Godt å høre at flere har opplevd så syke smerter ved første mens, ble nesten bekymret jeg over vondt det er :s fysjamei!! Men kan det virkelig komme ut rester etter fødsel 11 uker etter:-O

Edit: altså, ikke godt å høre at andre har vondt da :p så hyggelig er jeg lissom, haha :D men godt å se at jeg ikke er alene og at det er normalt;)

Godt å høre at flere har opplevd så syke smerter ved første mens, ble nesten bekymret jeg over vondt det er :s fysjamei!! Men kan det virkelig komme ut rester etter fødsel 11 uker etter:-O

Edit: altså, ikke godt å høre at andre har vondt da :p så hyggelig er jeg lissom, haha :D men godt å se at jeg ikke er alene og at det er normalt;)

Sniker fra august.
Her kom det rester ut etter fødsel 15 uker etter fødsel da i form an noe som lignet fenalårbiter....sorry for detaljene:D Hadde renselse helt til det ble gjort utskraping etter 18 uker... Så ja det går an:(

Ja dere er herved advart...
Vi har ikke begynt på noen Prevensjon siden fødsel selv om jeg ikke ammer *kremt*..
Men så begynte jeg å blø for to dager siden, så begynte m plaster da. I dag har jeg helt sinnsyke(!!) menssmerter og blør helt jævlig! Så så jeg nå i bindet at det lå en liten seig hvit(?!!) klump!. Helt hvit!! Kan det være rester etter fødsel eller, en sa? Aldri vært borti hvite klumper før :S Og har syke smerter!

Beklager details, men dere ble advart! :p

Fikk tanta her i dag også.. På dagen for siste mens før jeg ble gravid! :)
Å du, jeg Blør - MYE!!! Mye mer enn jeg kan huske var vanlig...!! Å i tillegg fant jeg også en slik hvit klump som du beskriver! Skikkelig guffent!! Var bra jeg hadde lest denne tråden på forhånd.... For å si det slik!

Back
Topp