ElskerJesus♡
Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Eg testa med billige tester fra medtest.shop før IKM, og følte det var svak strek der, men veldig ukjente testar så la ikkje mykje i det og bestemte meg berre for å venta til IKM. Spotta litt, og blødde litt onsdagen, 13dpo og dagen etter IKM, så tenkte løpet var kjørt. Men så stoppa det igjen og ingenting Torsdag, så testa Torsdag kveld og totalt blenda test. Tenkte først at syklusen var på bærtur igjen, men hadde og ein del symptomer, blant anna hadde eg plutselig fått full luktesans tilbake, 1år siden den blei messed up av korona. Så eg testa igjen Fredag og fekk tydelig positiv. Tenkte at dei domme testane der skal ikkje få bekymre meg meir så det skulle bli med den testen.
Men så begynte eg å spotte litt brunt igjen i går kveld, og smart som eg var tok eg ein ny test idag mårres som definitivt var svakere enn den på Fredag. Så då var me igang med krisemaksimering.
Testa igjen i ettermiddag og den var heilt lik. Dyppa faktisk 2 stk som blei heilt like ca, berre for å sjekka det. Veldig usikker på testane i seg sjølv, på nett står det dei er 25m/lu eller meir. Det tolke eg som om dei varierer og er usikre slik..
Spotta bittelitt rosa idag og. Skjønner ingenting! Sjukt frustrerande og kjente eg måtte berre lufta tankane litt.
Valgte sjølvsagt og fortella mannen om ståa idag, skulle jo overraske han på julaften, men det var lite viktig nå
Men så begynte eg å spotte litt brunt igjen i går kveld, og smart som eg var tok eg ein ny test idag mårres som definitivt var svakere enn den på Fredag. Så då var me igang med krisemaksimering.
Testa igjen i ettermiddag og den var heilt lik. Dyppa faktisk 2 stk som blei heilt like ca, berre for å sjekka det. Veldig usikker på testane i seg sjølv, på nett står det dei er 25m/lu eller meir. Det tolke eg som om dei varierer og er usikre slik..
Spotta bittelitt rosa idag og. Skjønner ingenting! Sjukt frustrerande og kjente eg måtte berre lufta tankane litt.
Valgte sjølvsagt og fortella mannen om ståa idag, skulle jo overraske han på julaften, men det var lite viktig nå
Last edited: