Tidlig pubertet?? Redd mor

Lilo86

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har hatt mine bekymringer opp igjennom. Og har endelig fått hjelp på hypokonder klinikken i Bergen. Min helseangst har stort sett omhandlet min egen helse, samt mine 3 barn. Mest datteren min på 7,5 år.
Hun er en flott og blid jente som alltid har vært stor for alderen sin. Ligget dønn på kurven sin hele veien, men høyt oppe. Så ifølge bmi så e hun overvektig, noe hun ikke er. Hun har bare tung beinbygging.
For et år siden så ble hun oppmerksom på selv at der var dukket opp noen svarte hår nedentil. Viste dette og mor ble selvsagt bekymret var en time hos legen, sjekket alt. Såg fint ut og alt var normalt på hormonprøvene❤️ slo meg til ro med det, nesten hvertfall. Fant no ut at jeg sku ta meg en tur til legen igjen. Legen reagerte heller ikke no. Men bekreftet det jeg såg sist, og mente også at det var begynt å knoppe seg på brystet. Ingen kjertelvev. Så hun ville ikke tvinge henne gjennom ny blodprøve, så henviser oss til Haukeland. I mitt hode e dette worst case, og det e noe alvorlig som ligger bak dette. Helt . Er det flere som har erfaringer med dette, eller vært i noe liknende??
 
Ja, det kan godt være tidlig pubertet. Noen er tidligere en andre.
Selv fikk jeg mensen 8år og fikk tydelige bryster.
Jeg ble heller ikke lengre en 157 høy. Men idag er jeg da fornøyd med å være liten ;)
 
Back
Topp