tidlig positiv test

tojenter

Forumet er livet
De få vennene jeg ha fortalt at jeg er gravid til sier at det mest sansynlig er tvillinger siden jeg testet positivt når jeg var bare 3-2 uker. Noen som vet om det er noe hold i dette?
Har også hørt at de som tar folat før de blir gravid har større sjangs for at det blir tvillinger...
Noen som vet???[;)]

Ja var nytt for meg også... kan jo hende at de bare ville tulle med meg... men tvillinger skremmer ikke meg [:D][:D]

Jeg også vil ha to tette![:D]
Hvor tidlig testa du positivt?

Jagår bra her. har nesten ikke ømme pupper i dag, og lite strekking i livmora. Er nesten som om at jeg savner det...[:D]
Var kjempe kvalm i går kveld... trodde kvalmen skullekomme på morran jeg...
Er ikke kvalm no.
Har du noen symptomer?

hei hei,
vil bare si at jeg testet positivt når jeg var 3+4, og jeg har vært på tidlig UL. Jeg venter iallefall bare en[:)] tror egentlig bare det kommer ann på hvor tidlig man begynner å produsere hcg i forhold til når testen slår ut...
jeg er for tiden sykemeldt pga kvalmen..hos meg er det hverfall ikke noe som heter morgen-kvalme, her er det døgn-kvalme[:'(] tror alt varierer veldig fra person til person jeg..[:D]

hm..det var nytt for meg..eg testa tidleg positiv med lisja,før 3 uker og denne gangen testa eg tidleg og,før mensen!!!

jeg testa positivt etter to uker...og her er det et barn i magen[:)]

jeg tok folsyre før jeg ble gravid, jeg har bare en baby i magen min![:)]

jeg tok folat i over et år før jeg ble gravid, og her er det bare et barn i magen [;)]

Hmm sikkert bare de som prøvde å lure meg... men jeg hadde ikke blitt skremt om det er tvillinger eller ikke!
Er glad bare jeg får velskapte barn[:D][:D]

Har ikke hørt noe om dette før, synes personlig at det heller ikke henger på greip!

Gratulerer så mye i allefall!

Tror ikke det er noen sammenheng nei, tok folat i forkant, og testa positivt temmelig tidlig, og her er bare en i magen!

Men gratulerer så masse med spiren[:D]

hmmm er nok bare de som har hatt det moro med meg...
Er bare glad for at eg er gravid jeg! Å håper jeg klarer å holde spiren inni der denne gangen[:D]

Jeg vet at de som venter tvillinger har høyere nivåer av hCG, så det KAN jo vise seg å være riktig.

Lykke til uansett! [:)]

Hjææælp.. Æ e ikke så gira på tvillinga i grunn å fikk å positivt tidli (ha å gått på Folat ei stund å..).. GULP.. Ha ikke hørt nå om d før, men ska jaggu sjekke ut rundt om på nette nu ja..[8|]

Har ikke hørt det før, men det er mulig det er statistikker som tilsier det..[:)]

jeg har gått på multivitamin , gravitamin med folat i over ett år før jeg blei gravid og vi venter tvillinger. Men trur ikke det har noen sammenheng.Hadde to negative tester før jeg testet positivt.

Back
Topp