tidlig oppe?

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet
Nattevakt jeg, så har ingen valg, jeg må være våken [:)] Siste vakt heldigvis for er en aldri så liten smule trett nå. Er lissom det til vanlig så det hjelper ikke på dette med graviditeten. Er helt skutt jeg, men skal ikke klage er positiv trett da[:)]

jeg skulle så gjerne ha sovet mer. er konstant trøtt. grrrrrr viiiiiiiiiiil iiiiiiiikkkkkeeeeeeee påååååååå jooooooobbbbbbbb!

He he begynner å bli litt firkanta i øya du eller?? [:)]

Sitter å fryser jeg da.. Er 22 kuldegrader ute her nå, og 17 inne på soverommet.. [:'(]

Bor i et skikkelig kuldehøl!! [:@] Og jeg som hater å fryse..

40 min igjen.. [:)] Får håpe dere får den leiligheten da!

der var jeg også våken. Pleier å sove til kl 12. Men klokka til mannen vekket meg i dag. Uff. Blir nok senga på ettermiddagen ja. Merker den roper på meg allerede.

ORIGINAL: miri23

der var jeg også våken. Pleier å sove til kl 12. Men klokka til mannen vekket meg i dag. Uff. Blir nok senga på ettermiddagen ja. Merker den roper på meg allerede.

Oj skikkelig murmeldyr du da.. Lenge siden jeg klarte å sove helt til tolv.. He he..

jeg kan klare å sove hele dagen hvis jeg vil. For våkner så mange ganger for at jeg må på do eller at jeg får vondt i bekkenet. Kramper o.l.

Så er temmelig trøtt om dagene. Og kan vel trøste meg med at værre blir det [&o]

Er våken x antall ganger om natten jeg også, men er heldig hvis jeg klarer å sove til ni.. Det er nesten rekord.. he he.

I dag stod jeg opp seks, for da dro samboeren på jobb! Blir nok en lang dag dette [&:]

uff da. Håper senga roper på deg etterhvert da. Og du får sove litt bedre.

er oppe tidlig hver dag jeg siden jeg ikke kna stryre klokkeslettene for minsten her [&:]

Back
Topp