Tidlig morgener..

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Tips til å Snu tidlige morgener?
Her vokner han mellom 4 og 5 og han skal IKKE sove igjen:eek:
 
Leste enn plass at det kan være lurt å utsette mat så lenge du greier når de våkner så tidlig :) så de ikke blir vant til å få mat tidlig.
 
Leste enn plass at det kan være lurt å utsette mat så lenge du greier når de våkner så tidlig :) så de ikke blir vant til å få mat tidlig.
Han får ikke mat før klokken er over 6:p jeg prøver som regel å få han til å sove igjen frem til det, uten hell:p
 
Har desverre ikke noen tips til deg, bare med følelse ;) som regel våken mellom 4-6 her også, spiller ingen rolle om jeg legger han 18 eller 20 våken like tidlig uansett. Men jeg er som deg, nekter og stå opp før 6, får bare han sove lengre etter hvert.
 
Har desverre ikke noen tips til deg, bare med følelse ;) som regel våken mellom 4-6 her også, spiller ingen rolle om jeg legger han 18 eller 20 våken like tidlig uansett. Men jeg er som deg, nekter og stå opp før 6, får bare han sove lengre etter hvert.
Det er sliitsomt å stå opp da:p haha.. Håper inderlig det snur for oss begge:eek:
 
Det er sliitsomt å stå opp da:p haha.. Håper inderlig det snur for oss begge:eek:

Det er kjempe slitsomt :p men har holdt på sånn siden oktober så har ikke de store forhåpningene :p venter engentlig bare på at vi skal snu klokken hehe :)
 
Tips til å Snu tidlige morgener?
Her vokner han mellom 4 og 5 og han skal IKKE sove igjen:eek:
Min og våkner mellom 4 og 6, enten ammer jeg eller så hysjer sambo ham i søvn, avhengig av hvem som skal jobbe. Da sover han til mellom 7 og 08.30, det kommer litt an på hvor mye han sov på¨dagtid dagen før.

Hvordan ser resten av dagen ut? Når legges han, og hvor mange ganger og hvor mye sover han om dagen? Hvor lenge er han våken mellom hver soving?
 
Min og våkner mellom 4 og 6, enten ammer jeg eller så hysjer sambo ham i søvn, avhengig av hvem som skal jobbe. Da sover han til mellom 7 og 08.30, det kommer litt an på hvor mye han sov på¨dagtid dagen før.

Hvordan ser resten av dagen ut? Når legges han, og hvor mange ganger og hvor mye sover han om dagen? Hvor lenge er han våken mellom hver soving?
Har prøvd å amme her også, det nytter ikke.. Like våken:p

Han hviler som regel to ganger. Første gang i 9 tiden og andre i 1-2 tiden :) begge hvilene er på ca 1 time, kan variere:)
Han legger seg mellom 18.00 og 19.00:) legger han når han er trøtt og ikke på et bestemt tidspunkt, men oftest sover han 18.30:)
 
Har prøvd å amme her også, det nytter ikke.. Like våken:p

Han hviler som regel to ganger. Første gang i 9 tiden og andre i 1-2 tiden :) begge hvilene er på ca 1 time, kan variere:)
Han legger seg mellom 18.00 og 19.00:) legger han når han er trøtt og ikke på et bestemt tidspunkt, men oftest sover han 18.30:)
Noen barn har behov for mindre søvn om natten, det sies at de skal sove 10-12 timer. Hva om dere forsøker å legge ham litt senere? Forskyve leggingen et kvarter hver kveld, og se om han våkner litt senere om morgenen?
 
Noen barn har behov for mindre søvn om natten, det sies at de skal sove 10-12 timer. Hva om dere forsøker å legge ham litt senere? Forskyve leggingen et kvarter hver kveld, og se om han våkner litt senere om morgenen?
Han er stuuuptrøtt på kvelden, går ikke holde han oppe lenger.. Til og med ikke med ekstra hvil på ettermiddagen:eek:
Jeg tror nok han trenger mer enn 9-10 timer på natten, for han er så trøtt når han våkner, men det er så vansklig å få han til å såve igjen når han våkner etter 4:eek: det skjer så og si aldri..
 
Det blir bedre om 5-6år for da kan han stå opp alene :p
Om det er noen trøst.

Det kan være en periode nå.Er de ikke rundt 7-8 mnd nå?
Mener mine fikk en sånn periode rundt 8-9mnd.

Nå er de større og står gjerne opp i 5 tida. Men de klarer seg fint alene :)
 
Det blir bedre om 5-6år for da kan han stå opp alene :p
Om det er noen trøst.

Det kan være en periode nå.Er de ikke rundt 7-8 mnd nå?
Mener mine fikk en sånn periode rundt 8-9mnd.

Nå er de større og står gjerne opp i 5 tida. Men de klarer seg fint alene :)
Jo snart 8 mnd, men holdt på slik veeeeldig lenge:/
Vet ikke om det er så oppløftende at det snur om så mange år
 
Back
Topp