Tidlig modning??

Lulubay

Betatt av forumet
I dag måtte vi ta tlf til fødepol å forklare at gårsdagen hadde vært veldig krevende med sterke kynnere og sammentrekninger. Hadde litt blod i utfloden+ at det var noen gule klumper der også. Hovedgrunnen til at tlf ble tatt var at rulla i magen var altfor rolig gjennom hele natten og utpå dagen:( Jeg spiste, jeg gikk og tok safttesten. Hun rørte seg ikke:/
De sa vi måtte komme inn så fikk tatt målinger osv. Jeg ble liggende med ctg i 1 1/2 time. Jordmor tok godt tak i magen min og "vekket" snuppa og hun våknet til liv:) Men pulsen hennes var litt høy så jeg ble liggende lenge med ctg. Ultralyden viste at hun hadde festet seg og hodet var så langt ned som det gikk an:) Det ble konstatert at slimproppen hadde delvis kommet ut og at jeg hadde startet modningen. Uke 35 er jeg i nå!

Hva kan jeg forvente etter dette da? Stor mulighet for hu kommer før termin? Eller kan det gå over også?

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Oi så spennende! Jeg vet desverre ikke om det er et tegn på om du kan føde tidlig, men virker litt sånn :):)

Rart de ikke sa noe, men for meg så høres det ut som du får baby før termin

Synes også det var merkelig at de ikke sa noe om det! Men det kan jo være for å helgardere seg. Hos en venninne av meg gikk slimproppen 3 ganger (den lager ny.) og hun fødte ikke før 5 dager over termin. Men det høres jo ut som muligheter for litt før:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg følte vel egentlig at de var mest konsentrert om at babyen hadde det bra:) modning kan vel gå i forskjellig tempo kanskje?:)

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Lykke til, og krysser fingrene for at hun holder seg der inne så lenge som mulig :-) slik jeg har skjønt det, er ikke slimproppen ensbetydende med at fødsel er nærtstående, men jeg aner ikke :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Aner ikke, det er bare å ringe føden og jordmor igjen om noe unormalt skulle skje igjen! Håper alt ordner seg og at du kan ha et fryktløst svangerskap videre! Lykke til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan nok hende du får før, men det beste er å ta utgangspunkt i termin vel så slipper du å bli skuffet :p

Back
Topp