Lulubay
Betatt av forumet
I dag måtte vi ta tlf til fødepol å forklare at gårsdagen hadde vært veldig krevende med sterke kynnere og sammentrekninger. Hadde litt blod i utfloden+ at det var noen gule klumper der også. Hovedgrunnen til at tlf ble tatt var at rulla i magen var altfor rolig gjennom hele natten og utpå dagen
Jeg spiste, jeg gikk og tok safttesten. Hun rørte seg ikke:/
De sa vi måtte komme inn så fikk tatt målinger osv. Jeg ble liggende med ctg i 1 1/2 time. Jordmor tok godt tak i magen min og "vekket" snuppa og hun våknet til liv
Men pulsen hennes var litt høy så jeg ble liggende lenge med ctg. Ultralyden viste at hun hadde festet seg og hodet var så langt ned som det gikk an
Det ble konstatert at slimproppen hadde delvis kommet ut og at jeg hadde startet modningen. Uke 35 er jeg i nå!
Hva kan jeg forvente etter dette da? Stor mulighet for hu kommer før termin? Eller kan det gå over også?
<3 Venter en liten jente i Oktober<3
De sa vi måtte komme inn så fikk tatt målinger osv. Jeg ble liggende med ctg i 1 1/2 time. Jordmor tok godt tak i magen min og "vekket" snuppa og hun våknet til liv
Hva kan jeg forvente etter dette da? Stor mulighet for hu kommer før termin? Eller kan det gå over også?
<3 Venter en liten jente i Oktober<3