Tidlig men...

[:D]her blir de nåkk samme vogna som storebror har :)regna me han e slutta  sove på dagtid til den tid kommer

Jeg lånte vogn til førstefødte, så må kjøpe ny denne gang. Tenker jeg blir å gå for simo[:)] 

Jeg hadde basson roma til datteren min. Til den lille i magen denne gangen skal jeg ha emmaljunga edge duo [:)]. Har en carena vogn til datteren vår nå som kan brukes som barnevogn også, bare kjøpe en liten bag inni men det har vi blitt enig om å ikke gjøre. Jenten blir 3 år rett etter at babyen er født men godt mulig at vi bare lar da vognen stå i barnehagen så kan hun sove i den der. Om hun vil sove lenger da!!

har emmaljunga egde duo til snuppen nå, og den arver mini[:)]

snuppen har ei anna sportsvogn som vi stort sett bruker nå.

Det er bra at dere har som dere kan bruke igjen [:)]. Jeg syns edge duoen er veldig dyr så har sett på billigere vogner, men min mann har sagt at kun det beste er godt nok og da blir det den vognen. Blir ikke mye visst man legge litt bort hver mnd.

må vel ha søskenvogn her.:-) og så blir jeg å bruke den jeg har når de to største er i barenhagen:-) skal kjøpe ei ekstra ei i sommer som vi skal ha med på ferietur og den blir minstemann nå og ha som sovevogn i barnehagen.

Har veldig lyst på brio go..
Den ser sååå praktisk ut. 3 i 1 liksom!! Bag, bilstol og til vognen når den blir større..
Men den er sikkert driit dyr..

http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fNorge%2fFurniture%2f?b=4

Det finnes mange forskjellige typer vogner, en ting som er sikkert [:)]. Jeg har sett på brio happy, simo og den til emmaljunga, vi går for emmaljunga. Vi skal bare bruke dyne til babyen når den kommer [:)]. Jeg hadde voksi pose til datteren vår men den ble aldri brukt. Aldri så kaldt her i Bergen at det ikke er varmt nok med dyne [:)]. Har vurdert å kanskje kjøpe ett saueskinn å ha i bunnen da men vi får se.

Ja hadde jo lyst på emmaljungavogna,men ser ut som det blir behov for tvillingvogn så har ikke peiling..

Jeg regner med at vi bare venter en liten baby [:)] men i natt drømte jeg faktisk at vi så to hjerter på ultralyden [:)] men tviler sterkt! Emmaljunga har tvillingsvogner, men det vet du vel gjerne fra før. Det står mer om det på www.emmaljunga.no

Brun simo kombi

Vi har en simo kombi vogn som vi kjøpte ny når gutten vår ble født, men den bruker han i barnehagen nå.

Også har vi en tfk joggster twist, den skal vi kjøpe en hardbag til [:)]

Så vi kommer til å bytte på å bruke disse vognene [:D]

Back
Topp